וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמוס ספג צהוב על סימון משקפיים: "רציתי להראות לאחיין שלי שזה לא נורא"

בלם ספרד נענש על פרובוקציה מול רומניה: "הקדשתי את זה לאחיין כי שנינו עם משקפיים", על המשחק: "אסור לנו להגיע למצב של לחץ כזה"

גלאטסראיי

בווידאו: קבלת הפנים לרדאמל פלקאו בגלאטסראיי

נבחרת ספרד הצליחה לשמור אמש (חמישי) על מאזן מושלם בבית ו' של מוקדמות היורו והיא כבר קרובה מאוד להבטיח את השתתפותה בטורניר עם 15 נקודות מ-15 אפשריות. האדומים ניצחו 1:2 את רומניה בחוץ במשחק קשה מאוד ובזכות לא מעט הצלות של קפה. ספרד דווקא פתחה טוב בבכורה של רוברט מורנו על הקווים כשסרחיו ראמוס העלה אותה ליתרון עם פנדל מוצלח בדקה ה-29, פאקו אלקאסר הוסיף אחד בפתיחת המחצית השנייה (47) והיה נראה שהאורחת בדרך לניצחון קליל. אלא שפלורין אנדונה נכנס בדקה ה-56 וכעבור שלוש דקות צימק ל-2:1. הרומנים קיבלו רוח גבית והפעילו לחץ על השער של קפה (ששוב הועדף על פני דויד דה חאה), שהציל לא מעט מצבים שתכיפותם עלתה אחרי ההרחקה של דייגו יורנטה בדקה ה-79.

סרחיו ראמוס סימן באמצעות ידיו משקפיים על העיניים אחרי השער שכבש וספג צהוב על התגרות בקהל המקומי. לאחר מכן ניסה הקפטן הספרדי את הדבר ואמר: "זה היה בלבול. הקדשתי את זה לאחיין שלי כי שנינו מרכיבים משקפיים. רציתי לעודד אותו ולהגיד לו שאין שום דבר רע במשקפיים. הלכתי למצלמה ולא לקהל הרומני. השופט הבין, הוא התנצל והתחרט על הצהוב. לא רציתי לעורר פרובוקציה". על המשחק עצמו בבוקרשט אמר הבלם: "אחרי שעלינו ל-0:2 הורדנו קצת את האינטנסיביות שלנו. התוצאה הוגנת, אבל לא היינו צריכים להגיע עד הסוף בלחץ כזה. ידענו שיהיה משחק קשה כי כל משחק חוץ בנבחרת הוא קשה וכך היה. היינו יכולים להשיג יתרון משמעותי יותר במחצית הראשונה ולא הצלחנו. אנחנו צריכים ללמוד להרוג משחקים כאלה".

מאמן ספרד רוברט מורנו הוסיף: "הסבל שעברנו כדי להשיג את הניצחון רק הופך אותנו לחזקים יותר. אמרתי לשחקנים שרומניה נבחרת שיודעת לכבוש שערים מאוחרים ומסוכנת מאוד בדקות הסיום. לשמחתנו הצלחנו להשיג את הניצחון, אבל התוצאה הייתה יכוה להיות גם פחות טובה. העובדה שעברנו כך את דקות הסיום הופכת אותנו לחזקה יותר. הנבחרת רוצה לכבוש ולהשתפר".

סרחיו ראמוס שחקן נבחרת ספרד. רויטרס
"זה היה בלבול. הקדשתי את זה לאחיין שלי כי שנינו מרכיבים משקפיים. רציתי לעודד אותו ולהגיד לו שאין שום דבר רע במשקפיים". ראמוס/רויטרס

גם בבית י' איטליה עשתה את העבודה שלה עם 1:3 בחוץ מול ארמניה. אלכסנדר קרפטיאן העלה את הארמנים ליתרון מפתיע בדקה ה-11, אבל אנדרה בלוטי איזן בדקה ה-28. קרפטיאן גם הורחק בצהוב שני בדקה ה-45 ובמחצית השנייה לורנצו פלגריני (77) ושער נוסף של בלוטי (80) השאירו את איטליה מושלמת ובדרך הבטוחה ליורו 2020.

מאמן איטליה רוברטו מאנצ'יני אמר אחרי המשחק: "אני לא יודע אם זו הייתה ההופעה הכי חלשה שלנו בקמפיין הזה. אמרתי שיהיה משחק קשה כי אין יותר משחקים קלים. התחלנו לא טוב, ספגנו שער, אבל יכולנו להשלים מהפך עוד לפני המחצית. בסופו של דבר הכרטיס האדום שהם ספגו פגע דווקא בנו כי ארמניה התרכזה רק בהגנה עם עשרה שחקנים ולא השאירה מרחבים בכלל. אם לא היה מורחק להם שחקן, הם היו מנסים לצאת קצת יותר קדימה.

"אנשים חושבים שאנחנו המאמנים סתם אומרים שהיריבה קשה כדי להכין את השחקנים, אבל האמת שארמניה הייתה פיזית מאוד והשחקנים שלה נמצאים כבר בכושר של מחצית העונה. עשינו את מה שהיינו צריכים, אנחנו צריכים לעשות יותר ואנחנו עובדים על זה. לקחנו כמה סיכונים כשתקפנו עם שחקנים רבים במחצית השנייה, אבל זו חייבת להיות המנטאליות שלנו, תמיד לחשוב התקפה". מאנצ'יני התייחס לעובדה שמרקו וראטי ספג צהוב שלישי וייעדר מהמשחק מול פינלנד: "לא ראיתי מה קרה, אבל לא משנה, סנסי ישחק".

אלסיו רומאניולי, שפתח בהרכב במקום ג'ורג'ו קייליני שנפצע באימון יובנטוס וייעדר לתקופה ממושכת, אמר: "ג'ורג'ו שחקן פנטסטי ואדם נהדר. הוא עזר לי מאוד בנבחרת ואני או כל מה שיחליף אותו, ננסה לעשות את המיטב בהיעדרו". על המשחק עצמו הוסיף: "אף משחק לא קל, במיוחד לא בחוץ. התחלנו רע, לקחנו כמה סיכונים בהתקפה. ברגע שהם נשארו בעשרה שחקנים, השתלטנו יותר על המשחק והם ישבו מאחורה ורק התגוננו".

אנדראה בלוטי, נבחרת איטליה חוגג. GettyImages
"לא יודע אם זו הייתה ההופעה הכי חלשה שלנו בקמפיין הזה. אמרתי שיהיה משחק קשה כי אין יותר משחקים קלים", אמר מאנצ'יני בסיום/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully