וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן הבייסבול דני ולנסיה קיבל דרכון ישראלי

רגע לפני פתיחת אליפות אירופה בגרמניה, בה תנסה ישראל לסיים בין חמש הראשונות ולהעפיל למוקדמות האולימפיאדה, השחקן שרשם 96 הומראנים ב-MLB הפך לישראלי

דני ולנסיה שחקן בייסבול ישראלי אמריקאי. AP
כמעט עשור בליגה. ולנסיה/AP

שחקן המייג'ור ליג בייסבול לשעבר, דני ולנסיה, קיבל השבוע את הדרכון הישראלי שלו וייצג החל משבת הקרובה את נבחרת ישראל באליפות אירופה בבייסבול, שתיערך בגרמניה.

לצד ולנסיה, סגל הנבחרת כולל שלושה שחקנים נוספים עם ניסיון MLB: טיי קלי, ג'ון מוסקוט וזאק וייס, אשר מחזיקים כולם כעת בדרכונים ישראלים.

ולנסיה בן ה-34 הוא השם הבולט ברשימה. הוא שיחק בליגה הבכירה במשך כל העשור החולף ועבר בין היתר במינסוטה, בוסטון, בולטימור, קנזס סיטי, טורונטו, אוקלנד וסיאטל, לפני שהעביר חלק מעונת 2018 שוב עם האוריולס. יש לו 864 הופעות MLB בקריירה והוא רשם בהן 96 הומראנים ו-397 הכנסות רצים עם אחוז חבטה של 26.8.

קלי בן ה-31 שיחק לאחרונה עם ניו יורק מטס לפני קצת יותר משנה, מוסקוט היה חלק מסינסינטי רדס ב-2015 ו-2016 ואילו וייס רשם הופעה בודדת במדי הרדס בשנה שעברה.

ישראל תפגוש בטורניר בגרמניה את צ'כיה, שבדיה, המארחת גרמניה, בריטניה והולנד. ארבע הראשונות מכל אחד משני הבתים באליפות יעפילו לרבע הגמר ובסיום משחקי הדירוג, חמש הראשונות בטורניר ימשיכו יומיים בלבד לאחר סיומו למוקדמות האולימפיאדה באזור האפריקאי/אירופי.

נבחרת אחת תעפיל מתוך האזור הזה למשחקים בטוקיו בקיץ הבא. הבייסבול יחזור לאולימפיאדה אחרי 12 שנות היעדרות והטורניר האולימפי יורכב משש נבחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully