וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עימות עם ה-GM: אנטוניו בראון צפוי להיות מושעה מאוקלנד

הבלגן נמשך והתופס, שכעס על קנס שספג ממייק מאיוק, איים שיחבוט בפניו. בקבוצה כבר שוקלים לוותר עליו עוד לפני שרשם הופעה אחת

אנטוניו בראון אוקלנד ריידרס. צילום מסך
יעזוב בלי הופעה? בראון/צילום מסך

עונת ה-NFL החדשה תצא הלילה (בין חמישי לשישי) לדרך, אבל זה לא ממש מפריע לבלגן באוקלנד ריידרס לחגוג.

התופס הכוכב של הקבוצה, אנטוניו בראון, צפוי להיות מושעה מהקבוצה על ידי הג'נרל מנג'ר מייק מאיוק, לאחר עימות סוער בין השניים במהלך האימון אתמול, עימות שכמעט גלש לפסים פיזיים.

הכל החל כאשר בראון זעם על מכתב שקיבל ממאיוק והקבוצה, לפיו הוא נקנס בסכום של כ-54 אלף דולר על שני ימי אימונים שהחמיץ, ב-18 וב-22 באוגוסט. הראשון מבין השניים היה היום בו מאיוק אמר לתקשורת שבראון חייב לבחור אם הוא "בפנים או בחוץ".

התופס, שהובא במרץ מפיטסבורג בטרייד לאחר פיצוץ שם עם בן רות'לסברגר וההנהלה, וקיבל מהריידרס הארכת חוזה לשלוש שנים תמורת כ-30 מיליון דולר, פרסם פוסט עוקצני ברשתות החברתיות, כולל תמונה של המכתב שקיבל ממאיוק.

הג'נרל מנג'ר לא אהב כלל את המהלך הזה והתעמת עם בראון באימון של יום רביעי. בשיא העימות, על פי הדיווחים, השחקן צעק לעבר מאיוק כי יחבוט בפניו, לפני שלקח כדור, בעט אותו מהמקום ואמר: "תקנוס אותי על זה". עוד קודם לכן הוא נראה תופס כדור אחד מהקוורטרבק דרק קאר, מטיח אותו בעוצמה לגדר ומוותר על חלק מהתרגולים שערכה הקבוצה.

מאיוק התייצב היום מול העיתונאים לפני האימון ורק אמר: "אנטוניו בראון לא פה היום ולא יתאמן איתנו", אך טרם פורסמה החלטה רשמית להשעותו.

על פי חוקי הליגה, לאוקלנד מותר להשעות את בראון לארבעה שבועות מקסימום. אדם שפטר מ-ESPN דיווח כי יש בליגה כאלה שמאמינים שהוא יושעה כדי שהקבוצה תימנע מתשלום הסכום המובטח בחוזהו, 30.125 מיליון דולר, מה שיהפוך אותו לשחקן חופשי ויביא לסיום דרכו עם הריידרס עוד לפני שרשם הופעה רשמית במדי המועדון.

הקיץ הזה היה סוער במיוחד בגזרת בראון ובמשך תקופה ארוכה הוא סירב להתאמן או לשחק ונאבק בליגה בשל סירובה לאפשר לו להמשיך להשתמש בקסדה הקבועה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully