וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך להישג היסטורי? רפאל נדאל יפגוש את דניל מדבדב בגמר ארצות הברית

השור הספרדי ניצח 6:7 (6), 4:6, 1:6 את ברטיני ויוכל להפוך לראשון אי פעם שזוכה בחמישה תארי גרנד סלאם אחרי גיל 30. מדבדב שגבר על דימיטרוב ינסה לעצור בעדו

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: מתן חדד

חצאי גמר אליפות ארצות הברית הפתוחה נערכו הלילה (בין שישי לשבת), והפעם לשם שינוי לא היו הפתעות מרעישות. דניל מדבדב עשה את המוטל עליו מול גריגור דימיטרוב, ולאחר מכן גם רפאל נדאל גבר בצורה חלקה על מתאו ברטיני.

רפאל נדאל, טניסאי ספרדי חוגג. GettyImages
הולך וסוגר על פדרר. נדאל חוגג/GettyImages

רפאל נדאל (2, ספרד) - מתאו ברטיני (24, איטליה) 6:7 (6), 4:6, 1:6

אחרי שהיריבים המרים דג'וקוביץ' ופדרר הודחו, הצלע השלישית של גדולי הטניס העולמי קיבל הזדמנות להוסיף עוד תואר גרנד סלאם לארון - ונראה שהוא לא מתכוון לבזבז אותה בשום אופן. השור הספרדי הציג את כל הארסנל שלו מול סיפור הסינדרלה ברטיני, שהפך לאיטלקי הראשון בחצי גמר ארצות הברית מאז 1977: זה החל קשה עם סט ראשון צמוד בו נדאל הציל שתי נקודות מערכה, והלך הרבה יותר קל לאחר מכן, כשרוחו של ברטיני נשברה.

המשחק הוכרע לטובת נדאל אחרי שעתיים ו-39 דקות, שבסופן הקהל בארצות הברית הודה לברטיני על המסע המרשים, והריע לנדאל לקראת הגמר בליל ראשון בו הוא עשוי להפוך לטניסאי הראשון אי פעם שזוכה בחמישה תארי גרנד סלאם אחרי גיל 30. נדאל יחפש בגמר את תואר הגרנד סלאם ה-19 בקריירה, מה שיקרב אותו עוד יותר ליריב המושבע רוג'ר פדרר שניצב על 20.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דניל מדבדב, טניסאי רוסי חוגג. GettyImages
גמר גרנד סלאם ראשון בקריירה. מדבדב/GettyImages

דניל מדבדב (5, רוסיה) - גריגור דימיטרוב (בולגריה) 6:7 (5), 4:6, 3:6

שנוא הקהל בניו יורק המשיך את הטורניר האישי המרשים, וכמו נדאל נזקק רק למערכה אחת צמודה כדי להנחית על יריבו מכה מורלית ממנה לא היה אפשר להתאושש. בכך הוא הפך לשחקן השלישי בלבד אי פעם אחרי איבן לנדל (ב-1982) ואנדרה אגאסי (ב-1995) שמגיעים לגמרים בטורניר וושינגטון, גביע רוג'רס, טורניר סינסינטי ואליפות ארצות הברית באותה עונה.

מנגד, גם דימיטרוב יכול בעיקר לחייך אחרי ההדחה. הוא הגיע לטורניר מנקודת שפל כשהוא מדורג במקום ה-78 בעולם, אבל יצא ממנו בכושר טוב בהרבה ועם סדרה של ניצחונות מרשימים - כולל על רוג'ר פדרר ברבע הגמר - שאמורים להחזיר לו את הביטחון ולהשיב אותו למסלול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully