וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ננו גינזבורג בעננים: "זה מטורף, כל פעם אנחנו שוברים שיאים"

5.9.2019 / 16:40

המאמן הישראלי של נבחרת צ'כיה חגג את הניצחון על טורקיה והעלייה לשלב השני באליפות העולם: "ידענו שזה המשחק לנצח, חרשנו אותם מכל הכיוונים"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: הכוכבים הגדולים באליפות העולם

נבחרת צ'כיה רשמה את ההישג הגדול של היום (חמישי) באליפות העולם בכדורסל בסין, כשהעפילה לשלב הבתים השני בזכות ניצחון מפתיע 76:91 על טורקיה. הנבחרת שמודרכת בחמש השנים האחרונות על ידי המאמן הישראלי ננו גינזבורג, תשחק בשלב השני נגד ברזיל והמנצחת בין יוון לניו זילנד, כשהיא חייבת לנצח את ברזיל ביום שבת כדי לשמור על סיכוי להמשיך את המסע הקסום ולהעפיל לרבע הגמר.

"מה שקורה פה זה מטורף, כל כך הרבה הודעות, כל כך הרבה אנשים מברכים, זה מרגש", סיפר גינזבורג המאושר לוואלה! ספורט. "לארצות הברית לא התכוננתי יותר מדי, התכוננתי לטורקיה ויפן, ידעתי שאת יפן אנחנו חייבים לנצח. לשתיהן שלחנו אנשים לראות אותם, עשינו עבודה, חרשנו אותם מכל הכיוונים. ידענו שאם אנחנו רוצים לעלות, זה המשחק".

זה הניצחון הכי גדול שלך?

"היו לי הרבה הישגים גדולים, כל פעם שאני עושה איזה הישג, מנצח את צסק"א, או קובאן, גומר מקום שביעי באליפות אירופה, אז זה הישג גדול. אני חושב שזה הכי גדול. כל פעם אנחנו שוברים שיאים, זה הישג גדול בשבילי, הישג עצום לצ'כיה. כולם מזהים אותי כמאמן הישראלי של נבחרת צ'כיה, אני מרגיש שאני מייצג את ישראל".

לקראת הסיבוב השני הוסיף גינזבורג: "ברור שברזיל זה משחק חשוב, אני מקווה שכולם פה יחזרו לקרקע, יחגגו שעתיים-שלוש וזהו. מחר ב-5 בבוקר יש לנו טיסה, נבוא, נלמד אותם כמה שנוכל ב-48 שעות, ברור שאנחנו אנדרדוג במשחק נגדם ובמשחק הצפוי נגד יוון, אבל אנחנו מוכיחים כל פעם מחדש שיש לנו נשמה ולב, וננסה לעשות את זה גם הפעם".

מאמן נבחרת צ'כיה ננו גינזבורג. רויטרס
איזה הישג. גינזבורג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully