וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק כפול להפועל חיפה: גידי קאניוק וניקולה גולאן חתמו רשמית

האדומים מהכרמל הודיעו על צירופם של הקשר והבלם. יואב כץ: "אין לי ספק שקאניוק יעזור לנו להשיג את המטרות שלנו העונה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

חיזוק כפול להפועל חיפה: גידי קאניוק וניקולה גולאן חתמו היום (חמישי) רשמית, ויצטרפו לסגל לפני החזרה מפגרת הנבחרות.

קאניוק בן ה-26, שביומיים האחרונים ניהל מגעים אינטנסיביים עם האדומים, חתם לעונה אחת ואמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "אני שמח ונרגש להגיע לקבוצה החדשה שלי הפועל חיפה. אני מודה ליואב כץ וחיים סילבס על האמון והרצון לראות אותי משחק בקבוצה. קיבלתי במהלך היום האחרון אינספור הודעות מהאוהדים האדומים וזה מאוד ריגש אותי ואני כבר מחכה לפגוש אותם. יחד עם החברים לקבוצה נעשה הכל כדי לעמוד באתגרים ובמטרות לעונה הקרובה". יואב כץ הוסיף: ""אין לי ספק שגידי קאניוק יעזור לנו להשיג את המטרות שלנו העונה".

קאניוק ששוחרר מחוזהו בפחטקור טקשנט האוזבקית, שיחק בשנה שעברה כמושאל במכבי פתח תקוה וירד איתה לליגה הלאומית. בחיפה מאמינים שהצירוף שלו ישדרג את הקבוצה ויסייע לה לעמוד במטרה המוצהרת: הגעה לפלייאוף העליון.

גידי קאניוק שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
חוזר לליגת העל. קאניוק/ברני ארדוב

בנוסף, גם הבלם/מגן הסרבי ניקולה גולאן חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. גולאן שיחק בארבע העונות האחרונות במוסקרון הבלגית מהליגה הראשונה (26 הופעות). גולאן גדל בפרטיזן בלגרד ממנה עבר לפיורנטינה מהסרייה A. הוא רשם בעבר 21 הופעות בנבחרת סרביה הצעירה.

בעניין אחר, בשבוע הבא צפויים עורכי הדין סטולר להגיש כתב תביעה נגד הפועל חיפה כמועדון ונגד גורמים במועדון באופן אישי על כך שעד היום (חמישי) לא הועבר אליהם התשלום על הייצוג של גבריאל תמאש במשפט התעבורה שנערך נגדו. כידוע, בחיפה קיבלו כבר את הכסף מהבלם הרומני ואף שחררו אותו לאסטרה ג'ורג'יו, אך עד כה עורכי הדין לא קיבלו את הכסף ועורך דינם, שאולי כהן, עובד על כתב תביעה שיוגש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully