וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רן בן שמעון מרגיש את הלחץ, הוא יודע שהוא חייב שש נקודות"

מאמן נבחרת קפריסין מתכונן למשחקים נגד קזחסטן וסן מרינו: "בהתאחדות יש מי שקורא לפטר אותו אם לא יושגו שני ניצחונות"

צילום: בני ויינר. עריכת וידאו: ליר פליישר

רן בן שמעון מתכונן לאחד מהשבועות החשובים ביותר שלו מאז שמונה למאמן נבחרת קפריסין לפני קצת יותר משנתיים. הנבחרת מהאי השכן תארח מחר את קזחסטן (וק, 19:00) וביום שני תתארח אצל סן מרינו, וההערכות הן שאם היא לא תשיג שש נקודות, המאמן הישראלי עלול לשלם במשרתו.

קפריסין הביסה את סן מרינו 0:5 במחזור הפתיחה של בית ח' במוקדמות יורו 2020, אבל לאחר מכן הפסידה לבלגיה, סקוטלנד ורוסיה. למרות שאלו היו הפסדים "בכבוד" ולא תבוסות, הסבלנות הולכת ואוזלת, בין היתר בגלל הופעה לא מספקת לפני כן בליגת האומות.

מאמן נבחרת קפריסין, רן בן שמעון. GettyImages
הלחץ עליו גובר. רן בן שמעון/GettyImages

בתקשורת המקומית נכתב היום: "בן שמעון מרגיש את הלחץ. הוא יודע שאם הנבחרת לא תשיג שש נקודות בשני המשחקים הקרובים, הוא לא יוכל לחפש תירוצים. בהתאחדות לכדורגל יש קולות לעשות שינוי על הקווים אם לא יושגו שני ניצחונות".

בקפריסין ישנה ביקורת על הזימונים האחרונים של מאמן הנבחרת ובעיקר על כך שהוא לא הזמין אף שחקן מא.א.ל לימאסול. עיקר הטענות הן על השארתו בחוץ של המגן-קשר אנדראס אברהם ובן שמעון גם נדרש לסוגייה הזו במסיבת עיתונאים שערך היום והסביר: "אני אוהב את אנדראס כשחקן וכאדם. דיברתי איתו והסברתי לו שהפעם אני מחפש משהו אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully