וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגיא מוקי נחת: "לא מעכל שאני אלוף עולם, סעיד מולאי הוא גיבור בעיני"

5.9.2019 / 10:27

אלוף העולם הטרי נחת והתייחס גם למצרי שסירב ללחוץ את ידו: "לא ערכים שגדלתי עליהם". על הג'ודוקא האיראני: "מעריץ אותו על הדרך"

מסיבת העיתונאים של שגיא מוקי אחרי הזכייה באליפות העולם ב-2019/צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: שגיא מוקי במסיבת העיתונאים

שגיא מוקי, אלוף העולם הטרי, נחת הבוקר (חמישי) בישראל והתקבל כגיבור של ממש אחרי שזכה במדליית הזהב בטורניר שנערך בטוקיו, שם תיערך בעוד שנה גם האולימפיאדה. מיד אחרי הנחיתה ערך מוקי מסיבת עיתונאים יחד עם אורן סמדג'ה מאמנו ומשה פונטי יו"ר איגוד הג'ודו.

מוקי דיבר על ההתרגשות לאחר הזכייה: "עדיין צמד המילים אלוף עולם זה משהו שייקח לי עוד קצת זמן לעכל אותו. הרגשתי את כל האהבה והתמיכה מהבית. אתה לא מדמיין משהו כזה. רוצה לחזור הביתה ולהכיל את כמות האהבה. כל האימונים הקשים השתלמו".

שגיא מוקי עם אורן סמדג'ה. קובי אליהו
אלוף עולם. שגיא מוקי עם אורן סמדג'ה/קובי אליהו

על המפגש מול המצרי מוחמד עבדלאל בחצי הגמר: "הצלחתי לנצח את כל היריבים עד הגמר באיפון, בחצי הגמר המצרי לא רצה ללחוץ לי את היד וזה היה קרב שאני צריך ללמוד ממנו עוד הרבה. צריך ללמוד להבא איך להתמודד עם הסיטואציה הזו. צר לי על הסיטואציה הזו לראות שבוחרים לא לכבד את הערכים של הג'ודו שאני גדלתי עליהם. מבחינתי לא משנה מול מי אני עומד, תמיד אלחץ את היד אם הפסדתי או ניצחתי".

לגבי האירני, שהיה עשוי לפגוש את מוקי בגמר, אך הפסיד בחצי הגמר לקאסה הבלגי: "הרגשתי שמשהו קורה שם מסביב. ניסיתי כמה שיותר להתרכז בתחרות, אבל הרגשתי שמשהו קורה שם. זו סיטואציה לא נעימה. אני מעריץ אותו על הדרך שלו. מבחינתי הוא גיבור. הוא ספורטאי שנלחם כל כך קשה על החלומות שלו ובסופו של דבר להימנע מקרב בגלל סיבות כאלו ואחרות זה הכי קשה שיש".

שגיא מוקי. קובי אליהו
צילום: קובי אליהו/קובי אליהו
שגיא מוקי עם אורן סמדג'ה. קובי אליהו
צילום: קובי אליהו/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • שגיא מוקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully