וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: דייגו מראדונה מונה למאמנה החדש של חימנסיה לה פלאטה

כדורגלן העבר האגדי חתם לעונה אחת בשורות נועלת הטבלה, ויאמן בליגה הארגנטינאית לראשונה אחרי 24 שנה. הבכורה: ב-15 בספטמבר

מתוך יוטיוב

קבלו אותו, גבירותי ורבותי: דייגו מראדונה שב לכדורגל הארגנטינאי, כשמונה הערב (חמישי) באופן רשמי למאמנה החדש של חימנסיה לה פלאטה. הכדורגלן האגדי יאמן שוב במדינה לראשונה מאז 1995, לא כולל כמובן את הקדנציה הקצרה שלו כמאמן נבחרת ארגנטינה.

מראדונה נפגש עם ראשי המועדון ביום רביעי ולאחר פגישה נוספת היום הושג הסיכום המיוחל. מחר ככל הנראה יוצג שחקן העבר האגדי באופן רשמי בקבוצתתו החדשה. על פי דיווחים, דייגיטו חתם לעונה אחת בלבד, כשעוזרו הראשון יהיה סבסטיאן מנדס, שרשם שתי הופעות בנבחרת ארגנטינה במהלך קריירת המשחק שלו.

מראדונה בן ה-58 מונה כזכור למאמנה של דוראדוס המקסיקנית לפני שנה, אך לא הצליח להעלות אותה לליגה הבכירה. הוא עזב את משרתו ביוני כדי לעבור ניתוח בברך, אולם לטענתו כרגע מצבו הרפואי מאפשר לו לעמוד על הקווים. לדייגו תצפה עבודה קשה מאוד בחימנסיה, שפתחה רע מאוד את העונה ומדורגת אחרונה עם נקודה אחת אחרי חמישה מחזורים. במקום השני אגב מדורגת בוקה ג'וניורס, קבוצת האם של מראדונה שבוודאי יזכה לקבלת פנים חמה בבומבונרה כשיגיע לשם כמאמן הקבוצה היריבה. עוד קודם לכן, תיערך הופעת הבכורה שלו ב-15 בספטמבר, בבית מול המדורגת 14 ראסינג קלוב.

דייגו מראדונה. רויטרס
יוסיף המון צבע ועניין, זה בטוח. מראדונה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully