וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: סרינה וויליאמס תפגוש את ביאנקה אנדרסקו בגמר

האמריקאית הוותיקה מחצה סביטולינה 3:6, 1:6 ותשווה את שיאה של מרגרט קורט אם תנצח בגמר את הקנדית בת ה-19 שניצחה את בנצ'יץ' ועשתה היסטוריה

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: הטניסאי האיטלקי מתאו ברטיני

אליפות ארה"ב נמשכה הלילה (חמישי) עם חצאי גמר הנשים שקבעו: סרינה וויליאמס הביסה את סביטולינה ותפגוש בגמר הגדול בשבת את ביאנקה אנדרסקו הקדנית בת ה-19 שהתגברה על בלינדה בנצ'יץ'.

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. AP
תשווה את שיאה של מרגרט קורט? סרינה חוגגת/AP

אלינה סביטולינה (5, אוקראינה) - סרינה וויליאמס (8, ארה"ב) 6:3, 6:1

היו שאמרו שאחרי הלידה ולאור גילה המופלג יחסית (כמעט 38), סרינה כבר לא תחזור להיות מה שהיתה. אז אמרו. האמריקאית הבלתי נלאית העפילה הלילה לגמר הביתי שלה בניו יורק בפעם העשירית בקריירה אחרי ניצחון די קליל על האוקראינית והיא תחפש זכייה בתואר גרנד סלאם מספר 24 (!), מה שישווה את מאזנה לשיא הבלעדי שהיה שייך עד עכשיו למרגרט קורט. סביטולינה לא ממש נתנה פייט ולא איימה על האמריקאית, ששברה מיד בפתיחת המשחק, הוסיפה שלוש שבירות במערכה השנייה ולא נשברה אפילו פעם אחת. סרינה תפגוש בגמר בשבת את ביאנקה אנדרסקו הקנדית שקטנה ממנה ב-19 שנה. יהיה מעניין.

ביאנקה אנדרסקו טניסאית קנדית. AP
בת 19 וכבר בגמר גרנד סלאם. אנדרסקו/AP

בלינדה בנצ'יץ' (13, שוויץ) - ביאנקה אנדרסקו (15, קנדה) 7:6, 7:5

ביאנקה אנדרסקו מעולם לא עברה את רבע הגמר בטורניר גרנד סלאם עד האליפות הזו. ביום שבת היא תפגוש את סרינה וויליאמס האגדית בגמר שיכול לסמן את חילופי המשמרות בטניס הנשי. הקנדית בת ה-19 בלבד הפכה לטניסאית הצעירה ביותר שמעפילה לגמר ארה"ב מאז 2009 והיא גם הראשונה שמעפילה לגמר הטורניר בהופעת הבכורה שלה מאז 1997. אנדרסקו נתקלה ביריבה עיקשת וקשה מאוד, אבל הציגה המון אופי. אחרי מערכה ראשונה נטולת שבירות, היא הציגה עצבים מברזל וניצחה 3:7 בשובר השוויון. במערכה השנייה שתי הטניסאיות שברו שלוש פעמים, אבל אנדרסקו נתנה את המכה האחרונה עם שבירה ל-5:7 וניצחון שנמתח על פני שתי מערכות בלבד, אך הוכרע אחרי יותר משעתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully