וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזיקייל אליוט סיכם על חוזה חדש וסיים את ההולדאאוט

הרץ האחורי שהוביל את הליגה ביארדים כרוקי ושוב בעונה שעברה דרש הארכת חוזה וקיבל אותה: 90 מיליון דולר לשש שנים, 50 מיליון מתוכם מובטחים, הכי הרבה אי פעם לשחקן בעמדתו

אזיקייל אליוט דאלאס קאובויס. Fred Vuich, AP
מוכן למחזור הראשון. אליוט/AP, Fred Vuich

רגע לפני פתיחת עונת ה-NFL, עוד סאגת קיץ הגיעה לסיומה בשעה טובה והיום (רביעי), הרץ האחורי אזיקייל אליוט סיכם עם דאלאס קאובויס על הארכת חוזה לשש שנים תמורת 90 מיליון דולר.

50 מיליון דולר מובטחים מתוך החוזה הזה, חמישה יותר ממה שקיבל טוד גרלי בהארכת החוזה שלו והכי הרבה אי פעם לרץ ב-NFL. אליוט חובר לקבוצה אחרי שהחמיץ את כל מחנה האימונים ומשחקי קדם העונה בעודו דורש חוזה חדש, זאת למרות שנותרו עוד שתי עונות בחוזה הרוקי שלו. הקאובויס, עם אליוט, ישחקו מול ניו יורק ג'איינטס במחזור הראשון, ביום ראשון הקרוב.

אליוט בן ה-24 נבחר במקום הרביעי בדראפט 2016 וכבר מתחילת דרכו בליגה סימן את עצמו כאחד הרצים האחוריים הטובים ביותר, כאשר בעונה שעברה הוא הוביל את ה-NFL (אחרי שעשה זאת גם בעונת הרוקי) עם 1,434 יארדים על הקרקע, למרות שנח במשחק האחרון של העונה.

למרות זאת, רבים האמינו ועדיין חושבים כי הקאובויס בחרו גבוה מדי וכעת שילמו יותר מדי עבור שחקן בעמדה מועדת לפציעות ושניכרת בדעיכה מהירה של הכוכבים שלה, כפי שעלול לקרות לגרלי בלוס אנג'לס ראמס.

*** העניינים בין אנטוניו בראון לאוקלנד לא משתפרים. אחרי שהתופס סופסוף התגבר על בעיית הקסדה וחזר לאימונים, הוא נקנס ב-54 אלף דולר על הזמן שהחמיץ ופרסם פוסט ברשתות החברתיות בו הביע את חוסר שביעות רצונו. "כולם חייבים לשלם השנה", כתב בראון, בצירוף המכתב מהג'נרל מנג'ר מייק מאיוק, בו הוא נדרש לשלם את הקנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully