וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "יש לנו חלומות גדולים לגבי הקבוצה הזו"

4.9.2019 / 21:25

מאמן מכבי תל אביב נשמע אופטימי בערב ההוקרה של הצהובים למועדון הפלטיניום והספונסרים, ורגע לפני היציאה למשחקי ההכנה: "מתחילים מרתון, בסוף נקווה לחגוג איתם את ההצלחה שלנו"

צילום: ברני ארדוב

בווידאו: אימון הפתיחה של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב ערכה הערב (רביעי) אירוע הוקרה למועדון הפלטיניום והספונסרים של הקבוצה בו הציגה את שחקניה לעונת 2019/20 ביד אליהו. באירוע, בו נכחו כמה מאות אנשים, נערכה בין היתר הצגת שחקנים הומוריסטית אותה הנחה הסטנדאפיסט אבי נוסבאום. מחר תצא הקבוצה לפולין, שם תחל את משחקי ההכנה לקראת העונה.

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
מתחילים מרתון. יאניס ספרופולוס/דני מרון

"היום פתחנו את הבית שלנו למועדון הפלטינום ולכל הספונסרים שלנו, לכל השותפים של המועדון שתומכים בנו, שעוזרים לנו להשתתף בכל המפעלים שאנחנו משתתפים בהם. ‏אנחנו רוצים לפתוח את הלב לכל האנשים שעוזרים לנו, ואנחנו גאים שהם לצידנו", אמר יאניס ספרופולוס לתקשורת. "אנחנו מתחילים מרתון, יהיו הרבה עליות וירידות ואנחנו צריכים להראות את היציבות והאופי שלנו, את הייחוד שלנו, ובסוף נקווה לחגוג איתם את ההצלחה שלנו".

על היציאה למסע משחקי ההכנה אמר המאמן: "סיימנו את החלק הראשון שלנו בהכנה עם האימונים והחל ממחר אנחנו יוצאים למסע משחקי אימון. דרך המשחקים האלה אנחנו רוצים לבנות את הכימיה שלנו, למצוא את המקום של כולם, לתקן טעויות ולהשתפר".

היווני התייחס גם לחסרונו של סקוטי ווילבקין שמככב באליפות העולם במדי נבחרת טורקיה: "סקוטי הוא שחקן חשוב, וחסר לנו עכשיו באימונים, אבל הוא לא שחקן חדש ומכיר את הפילוסופיה של הקבוצה ושלי. אני לא חושב שהוא יצטרך יותר זמן מהרגיל כדי להתאושש".

על הציפיות אמר ספרופולוס: "יש לנו חלומות גדולים לגבי הקבוצה הזאת, אבל אנחנו צריכים להישאר צנועים כדי שנוכל לדעת להתאושש גם בתקופות הקשות ולהיות בסוף קבוצה מצליחה".

סקוטי ווילבקין נבחרת טורקיה. GettyImages
מכיר את הפילוסופיה. סקוטי ווילבקין/GettyImages

את משחקי ההכנה שלה תפתח מכבי כבר ביום שבת הקרוב, כשתפגוש בפולין את פרטיזן בלגרד, ויום לאחר מכן את אנוויל המקומית, שתי קבוצות שתשחקנה בעונה הבאה היורוקאפ. ביום רביעי, 11 בספטמבר, יפגשו שחקניו של ספרופולוס את שטרסבורג בטורניר בצרפת, ויום לאחר מכן את שולה המקומית, כשבשבת יינעל טורניר ההכנה בצרפת. הצהובים ישובו בתום הטורניר לישראל, וב-21 בספטמבר יפגשו את פנאתינייקוס בחצי גמר טורניר ינאקופלוס, כשיום לאחר מכן ישחקו בגמר או במשחק על המקום השלישי. ב-24 בספטמבר תפתח האלופה את הופעותיה ברבע גמר גביע ווינר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully