וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמריק לאפורט, בלמה של מנצ'סטר סיטי, ייעדר כארבעה חודשים

הטרבליסטית האנגלית, שכבר חששה שהבלם גמר את העונה, התבשרה שאמנם פציעתו לא חמורה כפי שחששו, אך עדיין יחזור למגרשים רק ב-2020

צילום ועריכת וידאו: באיירן מינכן

בווידאו: רוברט לבנדובסקי בבאיירן מינכן

במנצ'סטר סיטי מנסים להסתגל למציאות החדשה שנחתה עליהם. מצד אחד, אנשי האלופה יכולים היו לשחרר מעט אוויר, לאחר שנודע כי התבדה החשש שהבלם אמריק לאפורט גמר את העונה. בהתחשב בכך שהסיטיזנס כבר חשבו שלא יזכו לראות את השחקן הצרפתי שלהם על המגרש למשך כל עונת המשחקים הקרובה - מדובר בחדשות מעט מרגיעות. ובכל זאת, הבלם עבר ניתוח בברכו, וצפוי להיעדר מהמגרשים כארבעה חודשים.

רופאי הקבוצה אמנם שללו את האפשרות שהשחקן, שנפגע בברכו במשחקה האחרון של קבוצתו נגד ברייטון בשבת (0:4 לתכולים), קרע את הרצועה הצולבת בברך. עם זאת, השחקן עדיין נאלץ לעבור ניתוח שצפוי להשבית אותו עד לסוף השנה האזרחית הנוכחית, ואולי אף מעבר לכך.

אמריק לאפורט שחקן מנצ'סטר סיטי מורד על אלונקה. רויטרס
יחזור ב-2020. אמריק לאפורט/רויטרס

מהמועדון נמסר כי השחקן נותח בברכו. הניתוח בוצע במרפאה בברצלונה, ועבר בהצלחה. משמעות הדבר היא שהמאמן פפ גווארדיולה, ייאלץ להסתדר ללא הבלם שלו עד לסיום השנה הנוכחית. קו ההגנה של סיטי נהיה דליל באופן משמעותי עם פציעתו של לאפורט, במיוחד נוכח עזיבתו של וינסנט קומפני הבלגי לאנדרלכט בקיץ.

האלופה פתחה את העונה בפרימיירליג עם שלושה נצחונות מתוך ארבעה משחקים, ונמצאת כרגע במקום השני באנגליה, שתי נקודות מתחת לליברפול שבמקום הראשון. כזכור, הקבוצה זכתה בשנה שעברה בכל התארים המקומיים באנגליה, וכעת צריכה להסתדר ללא שחקן ההגנה הצרפתי, שגם זומן לסגל הנבחרת רגע לפני הפציעה הקשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully