וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה שכרה משרד חקירות כדי שיחקור את התנהלות מחלקת הנוער

4.9.2019 / 15:26

הנהלת המועדון בוחנת התנהלות גורמים במחלקת הנוער שהבטיחו לקדם ילדים תמורת כסף. וגם: אשכנזי מחכה לנבחרת, שחקני הסגל מחכים לתשובות בנוגע להשאלות

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות אחרי הדרבי החיפאי

מכבי חיפה שכרה משרד חקירות פרטי וזאת על מנת שיחקור את התנהלות גורמים מסוימים במחלקת הנוער. להנהלה הגיעו לאחרונה עדויות לפיהן גורמים במחלקת הנוער - ביניהם מאמנים ואנשי צוות וכן גורמים אחרים השייכים למועדון - פעלו שלא כשורה כאשר הבטיחו להורים של ילדים לקדם את ילדיהם תמורת כסף. כעת החליט הבעלים יעקב שחר שגורם בלתי תלוי יבדוק את הנושא, ושכרר משרד חקירות פרטי שיחקור את הנושא ויגיש ממצאים לבעלים. לאחר הדוח יוחלט בחיפה כיצד לנהוג עם אותם גורמים.

יעקב שחר בעלי מכבי חיפה. ברני ארדוב
מחכה לממצאים. שחר/ברני ארדוב

בעניין אחר, שחקני הקבוצה יצאו לחופש (רבים מהם החליטו לבלות ביחד באילת), אבל במועדון מקווים שבמשחקי הנבחרת הבאים כבר יהיו מוזמנים נוספים. מי שלא יצא לחופש הוא הקשר יובל אשכנזי, שנמצא ברשימת ההמתנה של הנבחרת, וכעת לאור הפציעה של ניר ביטון מחכה להחלטה של הצוות המקצועי האם לזמן אותו למשחק מול סלובניה.

במועדון עדיין ממשיכים לחשוב על חיזוק, כששתי העמדות המדוברות הן המגן השמאלי והקשר האחורי. בקבוצה הודיעו ללא מעט שחקנים שלא ישחררו אותם עד אשר יוחלט אם ומתי מגיעים שחקנים זרים כחיזוק. מי שמחכים לתשובה מהירוקים הם יהב גורפינקל ומוחמד אבו פאני שמבוקשים בהפועל חדרה, וכן איקוום אוטין שלא זוכה לקרדיט וכן גיל יצחק ושי בן דוד. השניים האחרונים צפויים לצאת להשאלה בכל מקרה.

עוד בוואלה!

הולנדי שלישי בכרמל? וורנון אניטה מועמד למכבי חיפה

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully