וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנדי שלישי בכרמל? וורנון אניטה מועמד למכבי חיפה

3.9.2019 / 12:25

הקשר האחורי שוחרר מלידס יונייטד ועשוי להגיע בעקבותיהם של וילדסחוט ושרי, אחרי שהירוקים בדקו את העלויות הכרוכות בהגעתו. שיחק 5 שנים בניוקאסל וזכה עם אייאקס ב-3 אליפויות

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

האם מכבי חיפה בדרך לצרף קשר הולנדי נוסף? וורנון אניטה ששוחרר אתמול (שני) מלידס יונייטד, נמצא גבוה ברשימות של הקבוצה והוא עשוי להצטרף לבני ארצו שבעצמם שיחקו באנגליה, יאניק וילדסחוט וצ'ארון שרי. הירוקים כבר בדקו את העלויות הכרוכות בהגעה שלו לישראל, בעוד הקשר נתן לנציגיו את הסכמתו להגיע אם הדרישות שלו ייענו. המגעים נמצאים בשלב מאוד מוקדם ומכבי חיפה צריכה להחליט האם היא הולכת על השחקן, או מנסה למצות אופציה אחרת.

אניטה בן ה-30 הפך אתמול לשחקן חופשי אחרי שקיבל פיצוי כספי מלידס וסיכם על התרת חוזהו - זאת כדי שיוכל לעבור לקבוצה אחרת באירופה גם אחרי שחלון ההעברות ייסגר. ההולנדי הרוויח בחוזהו האחרון באנגליה סכום של כ-700 אלף יורו לעונה, אבל אחרי שקיבל פיצוי, ההערכה היא שהוא יסכים להגיע בשכר נמוך בהרבה.

אניטה גדל באייאקס וזכה איתה בשלוש אליפויות הולנד. הוא נרכש על ידי ניוקאסל בקיץ 2012 ואחרי חמש שנים בצפון-מזרח אנגליה, עבר ללא תמורה ללידס. ההולנדי אכזב בעונה הראשונה שלו ביורקשייר ובעונה שעברה הוא הושאל לווילם 2 ההולנדית, במדיה רשם 27 הופעות בליגה.

לקשר האחורי 106 הופעות בפרמיירליג האנגלית ו-45 הופעות בצ'מפיונשיפ, כמו גם שלושה משחקים בנבחרת הולנד. במכבי חיפה העדיפו להחתים קשר אחורי צעיר יותר, אבל הרזומה של אניטה, ביחד עם הימצאותם על ויסלחוט ושרי בקבוצה, עשויים להוביל להגעתו.

וורנון אניטה במדי ניוקאסל. GettyImages
רזומה מרשים. אניטה במדי ניוקאסל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully