וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס פלדין ומלאקי ריצ'רדסון כיכבו, הפועל ירושלים והפועל חולון ניצחו

שתי קבוצות הצמרת ערכו משחקי אימון ראשונים: ירושלים גברה על הפועל באר שבע 77:89 במלחה, חולון ניצחה את מכבי חיפה 72:82 בזיסמן

צילום: דני מרון. עריכת וידאו: מתן חדד

בזמן שגביע העולם מתקיים בסין, קבוצות ליגת העל בישראל מתקדמות עם ההכנה שלהן לעונה החדשה וכמה מהן ערכו הערב (שלישי) ניסוי כלים ראשון.

הפועל ירושלים ניצחה במלחה את הפועל באר שבע 77:89, ואף שהציגה שישה שחקני רכש חדשים היא המשיכה ליהנות בראש ובראשונה מהנהגתו של ג'יימס פלדין, שקלע 19 נקודות. טיישון תומאס הוסיף 11, ומאחוריהם התייצבו סולימאן בריימו ועידן זלמנסון (9 כל אחד), נמרוד לוי ותמיר בלאט (8), ג'ייקובן בראון (7), מינדאוגאס קופשאס (6), אייזיאה קאזינס והקפטן החדש בר טימור (5). טרנט לוקט הסתבך בעבירות וקיבל דקות מעטות, שבהן לא קלע.

"כיף ללבוש את החולצה האדומה ולשחק אחרי שבוע וחצי של אימונים, לבחון כמה התקדמנו", אמר בריימו, שהגיע הקיץ מהפועל אילת. "אנחנו עוד צריכים להבין טוב יותר מה המאמן רוצה מאיתנו, ולהשתפר מעט בכל אספקט. הביאו אותי מסיבה מסוימת, ואני רק מנסה לשחק את הכדורסל שלי ולהעיר את החברים שלי. טיישון עוזר לי מאוד ומכניס אותי לעניינים".

עודד קטש: "אנחנו לא בשיא הכושר וניסינו כל מיני הרכבים. בעיקר ניסינו לראות דברים שעבדנו עליהם השבוע, ואני יכול להגיד שאני מרוצה ב-40 אחוזים. אני שמח שבמשחק הראשון קיבלנו יריבה קשוחה ואגרסיבית כמו באר שבע. יש לנו הרבה לקחת מהמשחק. אני מרוצה מהאופי של השחקנים, מהחיוביות ומהחברות, אפילו יותר מבעונה שעברה. בכדורסל יש לנו עוד דרך ארוכה".

מאמן ירושלים התייחס גם לכמה משחקניו החדשים: "קאזינס לא שיחק הרבה מחוץ לארה"ב. אני לא זוכר מישהו שנמצא על המגרש כל כך הרבה שעות. אני בטוח שכשהוא ירגיש קצת יותר בנוח ובבית, נראה ממנו הרבה יותר. אהבתי את המשחק של קופשאס, הוא 2.15 וצריך עוד ללמוד את הדברים ולהשלים פערים מאלה שנשארו כאן. טרנט לא כל כך התאמן בגלל פציעה בבוהן, אבל אני מרוצה ממנו. הדברים שהוא מביא לא תלויים ביום כזה או אחר".

ג'יימס פלדין שחקן הפועל ירושלים. אתר הפועל ירושלים, אתר רשמי
פלדין במשחק ההכנה הערב/אתר רשמי, אתר הפועל ירושלים

הפועל חולון גברה 72:82 על מכבי חיפה באולם זיסמן ברמת גן, כשהזר המסקרן מלאקי ריצ'רדסון מתבלט עם 18 נקודות ב-24 דקות, בהן 4 מ-7 לשלוש.

כיאה למשחק אימון ראשון, הנתונים מורים על לא מעט חלודה: חולון פגעה ב-7 מ-22 מחוץ לקשת וחיפה ב-5 מ-22, בעוד המנצחים מדייקים רק ב-13 מ-21 מהעונשין. חולון מסרה עשרה אסיסטים בלבד, וחיפה איבדה 15 כדורים.

עוד קלעו למנצחים: מרקוס פוסטר 15, עמית שמחון 11, לטאביוס וויליאמס 10 (9 ריב'), ריאן תומפסון 9, יוגב אוחיון 8, טי.ג'יי קליין 6, דניאל ששון 3, שלומי הרוש 2. למפסידים: סקוט סאגס 16, רומן סורקין 14, ווילי וורקמן (9 ריב') וגיל אמיתי 12 כ"א, אריק אנדרסון 10, יונתן מור 8.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
נמרוד לוי שחקן הפועל ירושלים עם טרנט לוקט. אתר הפועל ירושלים, אתר רשמי
נמרוד לוי וטרנט לוקט/אתר רשמי, אתר הפועל ירושלים
אייזאה קאזינס שחקן הפועל ירושלים. אתר הפועל ירושלים, אתר רשמי
אייזאה קאזינס בפעולה/אתר רשמי, אתר הפועל ירושלים
שרון דרוקר מאמן הפועל אילת. יוסי ציפקיס
ניצחון במשחק ההכנה הראשון. שרון דרוקר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully