וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב חוגגת "ניצחון מטורף", בברזיל עוקצים: "בעטנו ליאניס בתחת"

פופוביץ' יצא מודאג מהניצחון של האמריקאים על טורקיה, אבל מיילס טרנר הודה: "אחד המשחקים הגדולים ששיחקתי בהם". וגם: יום סוער לווילבקין, מאמן ברזיל עוקץ את אנטטוקומפו

עריכת וידאו: מתן חדד

נבחרת ארה"ב הצליחה לגבור היום (שלישי) 92:93 על טורקיה במסגרת המונדובאסקט ושיפרה את מאזנה ל-0:2 בבית המוקדם, אבל הניצחון הגיע רק אחרי דרמה גדולה, והרבה מזל. האמריקאים כבר היו על סף הפסד, אבל ג'ייסון טייטום קלע שתי זריקות מהקו כשנותרה עשירית שנייה לסיום וכפה הארכה. בתוספת הזמן הטורקים כבר הובילו ב-5 הפרש, האמריקאים חזרו אך איבדו כדור מכריע, הטורקים החטיאו 4 זריקות עונשין רצופות ב-9 השניות האחרונות, וכריס מידלטון העניק לנבחרת של גרג פופוביץ' את הניצחון כשקלע שתיים מהקו.

גרג פופוביץ' מאמן נבחרת ארה"ב. GettyImages
רגעים לא קלים. פופוביץ'/GettyImages

סקוטי ווילבקין, גארד מכבי תל אביב, עבר גם הוא משחק מעניין. ווילבקין סיים עם 12 נקודות ב-15 דקות (3 מ-4 מהשלוש ו-3 אסיסטים), אבל גם רשם איבוד כדור מכריע 14 שניות לסיום הארכה, כשהטורקים הוליכו בנקודה והגארד ביצע עבירת תוקף - החמישית שלו. כמו כן, הוא התעמת במהלך המשחק עם ג'ו האריס, כשהשניים החליפו דחיפות.

מה שמדאיג את האמריקאים - מלבד היכולת המקרטעת - היא גם הפציעה של ג'ייסון טייטום, כוכב בוסטון, שנפגע בקרסולו במהלך האחרון. טייטום יצא צולע מהאולם, ומהנבחרת הודיעו שהוא ייבדק בהמשך. עם זאת על פי דיווחים הוא עזב את האולם בנעליים, כשהוא הולך בצליעה קלה מאוד. כמו כן, האמריקאים התקשו להתמודד עם השמירה האזורית, זרקו 40 פעם מעבר לקשת, וקלעו רק ב-35 אחוז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
סקוטי ווילבקין נבחרת טורקיה. GettyImages
כמעט. ווילבקין/GettyImages
מיילס טרנר נבחרת ארה"ב. GettyImages
נהנה. טרנר/GettyImages

מיילס טרנר אמר בסיום ש"זה היה מטורף, אחד המשחקים הגדולים ששיחקתי בהם". ג'ו האריס אמר ש"האדרנלין שלי עדיין זורם. היה משוגע, אווירה מטורפת, אני שמח שהצלחנו לשרוד את הרגעים האחרונים ושכולם בסוף עשו את העבודה". מאמן ארה"ב גרג פופוביץ' אמר ש"היה משחק נהדר שכל אחת מהנבחרות יכלה לנצח בו, אבל נהיה חייבים להשתפר ביכולת ההתקפית שלנו. אנחנו ממשיכים ללמוד".

רודי גובר, הסנטר הצרפתי, אמר ש"לטורקיה יש נבחרת טובה מאוד, אנשים התעלמו מהם. הם הפסידו רק בגלל זריקות העונשין, אבל הם ביחד כבר הרבה זמן, ומכירים היטב טורנירים כאלה. גם ארה"ב גילתה את זה היום". אופוק סאיצ'ה, מאמן טורקיה, אמר ש"זה כואב לנו מאוד, פספסנו ניצחון היסטורי, אבל אנחנו גאים וממשיכים קדימה".

עוד במונדובאסקט

* מאמן נבחרת ברזיל אלכסנדר פטרוביץ' התייחס לניצחון המפתיע של נבחרתו על יוון: "הסיבה שבגללה אנחנו אוהבים את המשחק הזה היא בגלל מה שראינו היום. יש כאן כוכב בן 23 שזכה בתואר ה-MVP של ה-NBA, ומי עצר אותו? שחקן בן 40 (אלכס גרסיה). הוא בעט לו בתחת. אני כבר שישה חודשים יודע איך לעצור את יאניס".

שחקני נבחרת ברזיל חוגגים ניצחון מול יוון. רויטרס
עדיין נלחם. גרסיה וברזיל חוגגים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully