וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם: סרביה, ספרד וארגנטינה מושלמות, תצוגת שיא של בוגדנוביץ'

הכוכב הסרבי הוביל ל-77:92 על איטליה והפך לראשון מאז 1994 שמסיים משחק עם מעל 30 נק', 5 אס' ו-5 חט'. לה רוחה עם 65:73 קשה על איראן, קמפאצו הצטיין בניצחון ארגנטינה על רוסיה. גארי בראון העלה את פורטו ריקו לשלב הבא

עריכת וידאו: מתן חדד

שלב הבתים הראשון בבתים א'-ד' באליפות העולם ננעל היום (רביעי) עם שמונה משחקים. סרביה נותרה מושלמת ותשחק בסיבוב השני בבית י' עם איטליה (אותה ניצחה היום) וגם עם ספרד המושלמת ופורטו ריקו שעלתה בצורה דרמטית. ונצואלה הדיחה את סין המארחת והצטרפה לבית ט' של הסיבוב השני, בו תהיינה גם פולין, רוסיה וארגנטינה, שניצחה את הרוסים וסיימה גם היא במאזן מושלם את השלב הראשון.

מארק גאסול שחקן נבחרת ספרד. רויטרס
ספרד עדיין בהילוך ראשון. מארק גאסול/רויטרס

בית א'

ונצואלה - סין 59:72

הדחה מוקדמת ועגומה מבחינת מארחת הטורניר, שוודאי תצטער על אובדן הניצחון במשחק הקודם מול פולין. ונצואלה פתחה טוב יותר וירדה להפסקה ביתרון של 10 נקודות, עליו הצליחה לשמור עד לסיום. הייסלר גילנט בלט עם 15 נקודות, דווייט לואיס הוסיף 13 וגרגורי ורגאס ממכבי חיפה קם מהספסל ולקח פיקוד עם 12 נקודות ב-16 דקות. הדרום אמריקאים עצרו את יי ג'יאנליאן על 11 בלבד וחגגו עלייה לשלב הבא.

חוף השנהב - פולין 80:63

עוד בוואלה!

אליפות העולם: ארה"ב ניצחה 92:93 את טורקיה אחרי הארכה

לכתבה המלאה
יי ג'יאנליאן שחקן נבחרת סין לפני גרגורי ורגאס שחקן נבחרת ונצואלה. רויטרס
עצר את הכוכב הסיני. גרגורי ורגאס מול יי ג'יאנליאן/רויטרס

בית ב'

רוסיה - ארגנטינה 69:61

האלביסלסטה סיימה מושלמת את הבית המוקדם בווהאן והשיגה יתרון לקראת הסיבוב השני. רוסיה התחילה בצורה טובה והוליכה בסיום הרבע הראשון, אבל ארגנטינה השיגה יתרון בתחילת הרבע השני ושמרה עליו עד לסיום. הפער כבר גדל ל-13 נקודות ברבע השלישי, לפני קאמבק רוסי מרשים שהציב את הנבחרת האירופית מרחק שתי נקודות כשנותרו 39 שניות לסיום, בזכות אנדריי זובקוב ואנדריי סופין. פקונדו קמפאצו לקח אחריות עם סל מכריע אחרי פסק הזמן ולאחר מכן גם חטף כדור וסחט עבירה בדרך להבטחת הניצחון עם 21 נקודות. לואיס סקולה הוותיק הסתפק הפעם ב-13 ו-8 ריבאונדים. זובקוב הוביל את רוסיה עם 18 ו-7 ריבאונדים וניקיטה קורבאנוב תרם 13.

דרום קוריאה - ניגריה 108:66

לואיס סקולה שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
ארגנטינה לא שמטה את היתרון. לואיס סקולה/רויטרס

בית ג'

ספרד - איראן 65:73

לה רוחה שוב לא הרשימה יתר על המידה, אבל ידעה להשיג ניצחון שלישי ברציפות. האיראנים פתחו בסערה עם 0:10 שגם היה היתרון הגדול במשחק, אלא שהניסיון של ספרד שיחק תפקיד והתוצאה התהפכה עוד לפני סיום המחצית הראשונה. איראן חזרה להוביל בתום הרבע השלישי וכפתה משחק צמוד עד לשלוש הדקות האחרונות. חואנצ'ו הרננגומס וסרחיו יוי החזירו את ספרד ליתרון, ויקטור קלאבר הוסיף דאנק ומארק גאסול סגר עניין עם שלשה. גאסול סיים עם 16 ו-6 ריבאונדים, חואנצ'ו עם 11 ו-10 וגם קלאבר קלע 11. ריקי רוביו הסתפק הפעם ב-5 ויוי עם 3 ב-20 דקות. מוחמד ג'משידיג'אפרבאדי קלע 15 לאיראנים שהודחו עם שלושה הפסדים.

פורטו ריקו - טוניסיה 64:67

הקרב על הכרטיס לשלב הבא היה צמוד, ובסופו הפורטו-ריקנים גרפו את כל הקופה. הם כבר היו בפיגור חמש נקודות עמוק בתוך הרבע האחרון, אבל עצרו את טוניסיה ללא נקודות בארבע וחצי הדקות האחרונות והשלימו ריצת 0:8 עם שלשת ניצחון גדולה של אקס עירוני נס ציונה, גארי בראון רמירז, חצי דקה לסיום, על הראש של אקס מכבי תל אביב מייקל רול.

שחקני נבחרת פורטו ריקו חוגגים עם גארי בראון רמירז. רויטרס
פורטו ריקו חוגגת עם גארי בראון/רויטרס

בית ד'

איטליה - סרביה 92:77

בוגדן בוגדנוביץ' סיפק תצוגה פנטסטית של 31 נקודות וגם הפך לראשון מאז 1994 שמסיים משחק באליפות העולם עם יותר מ-30 נקודות, 5 אסיסטים ו-5 חטיפות. בניצוחו, סרביה סיימה את הבית המוקדם עם מאזן מושלם ועלתה לסיבוב השני עם יתרון. השחקנים של סשה ג'ורג'ביץ' שלטו באופן מוחלט, אם כי האיטלקים לא ויתרו ודנילו גלינארי שמר אותם בתמונה עם 26 נקודות. בוגדנוביץ' אמנם קלע רק 4 מ-9 מהקו, אבל צלף שלוש שלשות במשחק השיא שלו ונעזר ב-15 נקודות של ניקולה יוקיץ' ו-12 של מירוסלב רדוליצה.

אנגולה - פיליפינים 81:84

בוגדן בוגדנוביץ' שחקן נבחרת סרביה מול ג'ף ברוקס שחקן נבחרת איטליה. רויטרס
הופעה שלא נראתה במונדובאסקט 25 שנה. בוגדן בוגדנוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully