וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: שיר צדק חוזר לאימונים סדירים, אין תכנית להשאירו

3.9.2019 / 15:30

הבלם, שאמור לעזוב, יחזור עם אלקרנאוי לאימונים רגילים, אבל הוא עדיין לא בתכניות. כמו כן, קיימת מחלוקת כספית מול האדומים

פלייר שחקני נבחרת ישראל ערן זהבי מנור סולומון/צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: מתן חדד

הפועל באר שבע החליטה להחזיר את שיר צדק למסגרת האימונים הרגילה שלה. עם זאת, במועדון עומדים על כך שהבלם הבהיר כבר כמה פעמים שאינו רוצה להישאר בקבוצה וגם למועדון אין תכניות להחזיר אותו לסגל, לכן עדיף לשני הצדדים לסיים את הקשר בשבועיים שנותרו לסיום חלון ההעברות.

אתמול (שני) הודיעו בבאר שבע לצדק ולעמראן אלקרינאוי, שהתאמנו בנפרד, כי עליהם להתאמן מעתה עם כל הקבוצה. בבאר שבע מסבירים זאת בכך שהימצאות שני שחקנים בלבד באימון אינה מאפשרת תנאים בסיסיים לאימון סביר, ולכן יש מקום להחזיר את השחקנים לפעילות רגילה. יחד עם זאת, בבאר שבע עומדים על כך שהחזרה לאימונים אינה מלמדת על חזרה לסגל ורוצים להיפרד.

בצדק התעניינו מספר קבוצות במהלך החודשיים האחרונים כאשר הבכירה ביותר היא הפועל תל אביב. אלא שבינו לבין באר שבע קיימת מחלוקת גדולה ובסיסית: בעוד באר שבע מוכנה להשלים את שכרו של צדק עד גובה הבסיס שלו לשנתיים הקרובות, הבלם רוצה השלמה מצד המועדון של כל החוזה כולל הפרמיות עבור הנקודות. לצדק יש חוזה המוערך בכ 300 אלף דולר נטו לכל אחת מהשנתיים שנותרו. שכרו מתחלק בין 70 אחוז בסיס ל-30 אחוז פרמיות.

בבאר שבע מוכנים למעשה להשלים את השכר עד כ-210 אלף דולר שהוא שכר הבסיס ועומדים על כך שלא ישלמו נקודות. צדק טוען שאם באר שבע רוצה להשתחרר ממנו, היא צריכה לשלם את מלוא החוזה כולל פרמיות.

שיר צדק, שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
חוזר לאימונים, אבל לא אמור לחזור לתכניות. שיר צדק/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully