וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יידון סאנצ'ו: "הגזענות תגרום לשחקנים לפרוש מכדורגל"

הכישרון הצעיר הגיב לתקריות הגזעניות מהן סבל רומלו לוקאקו באיטליה: "זה חייב להיפסק". הבלגי בתגובה: "במקום להתקדם אנחנו הולכים אחורה"

מתוך הטוויטר של פבריציו רומאנו

בווידאו: אלכסיס סאנצ'ס באינטר

רומלו לוקאקו סבל מקריאות ונהימות גזעניות במהלך המשחק הליגה האחרון של אינטר מול קליארי ביום ראשון האחרון (1:2 לאינטר בסיום) ועורר מחלוקות ודיונים בנושא הגזענות במגרשים, שכבר כוונה לעבר פול פוגבה ומרקוס רשפורד ממנצ'סטר יונייטד, קורט זומה וטמי אברהם מצ'לסי וכנגד שחקנים נוספים במהלך הקיץ האחרון, ובכלל.

לוקאקו עצמו הגיב למואורעות בפוסט שכתב ברשתות החברתיות: "הרבה שחקנים סבלו בחודש האחרון מגזענות, וכך גם אני סבלתי אתמול. הכדורגל הוא משחק שכולם יכולים להנות ממנו ואנחנו לא צריכים לקבל שום סוג של אפלייה שמביישת את המשחק שלנו. גבירותי ורבותיי, אנחנו בשנת 2019. במקום להתקדם קדימה בנושאים אלה אנחנו הולכים אחורה ואני חושב שאנחנו כשחקנים צריכים להתאחד ולצאת במסר חד משמעי כדי לשמור על המשחק שלנו נקי מגזענות ומהנה עבור כולם".

הפוסט המלא של לוקאקו כנגד הגזענות בכדורגל

פול פוגבה, חברו לקבוצה לשעבר של לוקאקו, עמד לצידו ובפוסט שפרסם וקרא לאוהדים הגזענים ללכת ולחנך את עצמם, כמה שיותר, ברמיזה שגזענות נובעת מבורות וחוסר ידע. גם ג'יידון סאנצ'ו הצעיר הגיב בחומרה על התקריות הגזעניות בזמן האחרון. האנגלי בן ה-19 מודאג שאם המצב ימשיך כך, התוצאה תהיה ששחקנים שחורים לא ירגישו בנוח לשחק ויוותרו על הכדורגל: "באופן אישי, אני חושב שזה פשוט חייב להפסק", אמר סאנצ'ו. "אף אחד לא רוצה לשחק כדורגל ולסבול מהתעללות כזו. זה מוריד את הביטחון והאהבה שיש לנו לספורט הזה פשוט תיעלם. לאוהדים יש הרבה תשוקה והם אומרים מה שהם רוצים, אבל לפעמים צריך להאט את הקצב."

הפוסט של פול פוגבה

"אנחנו אנושיים, אנחנו לא מה שאנשים חושבים", המשיך סאנצ'ו. "אנחנו אולי מפורסמים, אבל אנחנו אוהבים את הכדורגל ובסך הכל רק רוצים לשחק. זה קשה עבורי לשמוע על כאלה מקרים כי זה גורם לי לשאול - 'למה אני בכלל משחק?' אני חושב שלוקאקו הגיב ממש טוב בכך שהוא פשוט המשיך לשחק".

מאמנו של לוקאקו אנטוניו קונאה גם כן הגיב לאחר המשחק: "האיטלקים חייבים להשתפר ולכבד אחרים יותר. לחנך את עצמם יותר טוב. במדינות אחרות האוהדים עסוקים בלתמוך בקבוצה שלהם, ולא בלפגוע ביריבים".

ג'יידון סאנצ'ו שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
רק רוצה לשחק כדורגל. ג'יידון סאנצ'ו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully