וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתייס דה ליכט נבחר לכדורגלן השנה בהולנד, מחווה מיוחדת לואן פרסי ואריאן רובן

שחקנה של אייאקס בעונה החולפת, ויובנטוס בזו הנוכחית הקדים את לוק דה יונג ודושאן טאדיץ'. ואן פרסי ורובן זכו לכבוד מיוחד, כמו גם המאמן לואי ואן חאל

צילום ועריכת וידאו: באיירן מינכן

רבים עדיין מתקשים להתאושש מהעונה החלומית והמסחררת של אייאקס אמסטרדם, במיוחד בליגת האלופות. הקמפיין המרשים, שכלל הופעות שנכנסו לפנתיאון, הזכיר את השנים הגדולות ביותר של המועדון אשר הביא את בשורת הטוטאל פוטבול לעולם. אחד השחקנים שחתומים על העונה הגדולה אשתקד הוא מתייס דה ליכט, שזכה אמש בתואר כדורגלן השנה בהולנד בטקס שנערך בעיירה הילברסום שבצפון המדינה.

הבלם ההולנדי, שעבר הקיץ ליובנטוס תמורת 75 מיליון יורו, הקדים את חלוצה של פ.ס.ו איינדהובן, לוק דה יונג וגם את חברו לקבוצה בעונה החולפת - דושאן טאדיץ', אשר לדעת רבים היה המועמד הראשי לקטוף את הפרס היוקרתי.

מתייס דה ליכט שחקן נבחרת הולנד. רויטרס
ישחק ביום חמישי מול גרמניה? דה ליכט/רויטרס

דה ליכט גדל במחלקת הנוער של אייאקס, וערך את הופעת הבכורה שלו בליגה בנובמבר 2016, כשהוא רק בן 17. את שער הבכורה שלו בליגה כבש חמישה חודשים לאחר מכן. במרץ 2017, כשהוא עוד לא בן 18, ערך הבלם את הופעת הבכורה שלו בנבחרת הולנד במוקדמות מונדיאל 2018 נגד בולגריה. בקיץ החולף כאמור, עבר ליובנטוס האיטלקית.

במהלך הטקס נערכה גם מחווה מרגשת, ובהחלט ראויה, לשניים משחקני העבר הגדולים של הדור החולף של נבחרת האורנג' ובאירופה בכלל - אריאן רובן ורובין ואן פרסי. גם המאמן לואיס ואן חאל, שהצעיד את הנבחרת ההולנדית על לגמר המונדיאל ב-2014, זכה לכבוד. פרנקי דה יונג, גם הוא שחקן אייאקס, זכה בתואר השחקן הצעיר של השנה.

לאחר פתיחת עונה מעט מגומגמת באיטליה, חטף דה ליכט לא מעט ביקורות על תפקודו. מאמנו בנבחרת, רונאלד קומאן, הגיב לביקורות בטענה שהבלם המוכשר לא הוצב בעמדתו האידיאלית. "הוא אמנם יכול לשחק טוב יותר, ודיברתי איתו על זה", אמר המאמן ההולנדי. "אבל הוא צריך לשחק בצד שמאל של ההגנה, שם הוא מרגיש יותר נוח. הוא עוד צריך להתאקלם באיטליה". בהולנד כאמור, הוא זכה בפרס היוקרתי ביותר עבור שחקן מקומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully