וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בבלגיה: קני סייף עשוי לעבור להפועל באר שבע

3.9.2019 / 11:40

לפי התקשורת בבלגיה "סוכנו של קשר אנדרלכט עובד על עסקה שתנחית אותו בבאר שבע". במועדון מכחישים. סייף חזר מהשאלה בסינסינטי, אך לא נמצא בתכניות של מועדון הפאר הבלגי

פלייר שחקני נבחרת ישראל ערן זהבי מנור סולומון/צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: מתן חדד

האם קני סייף יחזור בקרוב לשחק בליגת העל? בתקשורת הבלגית מדווחים היום (שלישי) שסייף עשוי לעבור מאנדרלכט להפועל באר שבע. בדיווח נכתב ש"סוכנו של השחקן עובד על העברה שלו לבאר שבע". אלא שבמועדון נכון לעכשיו מכחישים את הדיווחים וטוענים שהאופציה הזו לא על הפרק. חלונות ההעברות במרבית הליגות באירופה נסגרו, אבל זה בישראל פתוח עד ה-18 בספטמבר. סייף שלא נמצא בתכניות של הקבוצה הבלגית, צריך למצוא קבוצה חדשה כדי להימנע מישיבה של חודשים ארוכים ביציע.

סייף עבר מהפועל ניר רמת השרון לגנט הבלגית בקיץ 2014 והפך לשחקן חשוב במערך של המאמן היין ואנהאזברוק. ההצלחה שלו סייעה לו לעבור לאנדרלכט - תחילה כמושאל ולאחר מכן במעבר קבוע אחרי שקבוצת הפאר מבריסל שילמה עליו 3.7 מיליון יורו.

קני סייף, נבחרת ארצות הברית; מול איסקר רומרו, נבחרת פרגוואי. GettyImages
יחזור לישראל? קני סייף/GettyImages

באנדרלכט סייף התקשה להשיג דריכת רגל ובמרץ האחרון הוא אף הושאל לתקופה קצרה בסינסינטי האמריקאית. אחרי שחזר לבלגיה, הוא לא הצליח לשכנע את הצוות המקצועי של הקבוצה להשיב אותו לרוטציה ולא קיבל הזדמנות מחודשת חרף פתיחת עונה חלשה מאוד של אנדרלכט.

סייף יכול למלא את כל התפקידים בקישור הקדמי, אבל שיחק בגנט שיחק בהצטיינות דווקא בעמדה של מגן-כנף שמאלי במערך של שלושה בלמים. הוא ייצג את ישראל בכל הנבחרות הצעירות, אבל בהמשך זומן לנבחרת ארה"ב וב-2017 ערך במדיה הופעת בכורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully