וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל אואן: "אוהדי ניוקאסל חיים באשליות שיש להם מועדון גדול"

חלוץ העבר האנגלי נזכר במעבר שלו מריאל מדריד לניוקאסל, ועקץ: "רציתי בכלל לחתום בליברפול, אבל ריאל לא אפשרה את המהלך"

מתוך הטוויטר של פבריציו רומאנו

לא מעט מהלכים גדולים זכו לראות אוהדי הכדורגל האנגלי ממייקל אואן. הנער הצנום מליברפול, שבצעירותו סומן כיורש של איאן ראש, זכור בעיקר בזכות תקופתו בקבוצת נעוריו ולאחר מכן בריאל מדריד הגדולה. גם בנבחרת אנגליה סיפק אואן רגעי קסם רבים, כולל הופעה בלתי נשכחת מול ארגנטינה במונדיאל 98' שנערך בצרפת.

עם זאת, לא הרבה זוכרים שלאחר התקופה במדריד חזר אואן לאי הבריטי - דווקא לניוקאסל. למעשה, הסכום ששולם ע"י המועדון מצפון-מזרח אנגליה ((16.8 מיליון ליש"ט)) מהווה עד היום שיא מועדון לרכישת שחקן. לאחרונה התראיין החלוץ בתקשורת האנגלית וחשף פרטים מאד מעניינים, בנוגע למעבר ב-2005 למועדון מצפון-מזרח אנגליה ואף סיפק ציטוטים מאד מעניינים על אוהדי הקבוצה.

מייקל אואן ניוקאסל. AP
לא זוכר לטובה את התקופה בניוקאסל. מייקל אואן/AP

"רציתי לחזור בכלל לליברפול בסיום התקופה במדריד", נזכר. "הם לא יכלו להשוות את הסכום שניוקאסל הציעו לריאל, אז חתמתי שם". חלוץ העבר בן ה-39 טען שאוהדי 'הזברות' לא קיבלו אותו וגרמו לו לא להרגיש לא רצוי. "בזמן המתיחות לפני הופעת הבכורה שלי בשבילם, אני שומע 20 אלף אוהדים שלנו ששרים לכיווני 'איזה בזבוז של כסף'. מאותו רגע, החלטתי שאני אפילו לא אנסה להתחבר איתם".

אואן, שקיבל בניוקאסל שכר עתק של כ-120 אלף ליש"ט לשבוע, לא ממש הצליח לסחוף את הקבוצה למקומות אליהם ציפתה להגיע, וירדה ליגה לאחר עונתו האחרונה, כשבמשחק האחרון והמכריע, אואן סיפק החמצת ענק שבדיעבד חרצה את גורלו של המועדון באותה עונה. "אני לא צריך להצדיק את עצמי בפני אוהדי ניוקאסל המזו***ים", ירה שחקן העבר. "הם חיים באשליה שיש להם מועדון גדול, הם מנסים למשוך שמות גדולים, אבל כל מה שיש להם זה בסיס אוהדים רחב".

כאמור, מייקל אואן שיחק ארבע עונות במדי ניוקאסל בשנים 2005-2009. במהלך תקופתו בקבוצה כבש 30 שערים מתוך 79 הופעות בכל המסגרות. לאחר שנתיים במדי ה'מגפייז' עבר למנצ'סטר יונייטד, שם כבש 5 שערים ב-31 הופעות. מהשדים האדומים עבר החלוץ לסטוק לעונה אחת, אשר גם בה התקשה להביא את המספרים שנתן בליברפול וספרד, ובסיומה פרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully