וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עונה אחת בביג 3: ג'ו ג'ונסון עשוי לחזור לשחק ב-NBA

הגארד' בן ה-38 זכה בתואר ה MVP של ליגת השלישיות האמריקאית, וכעת מספר קבוצות מתעניינות בשירותיו: "אם ההזדמנות תגיע, אקח אותה"

עריכה: מתן חדד

בווידאו: קוואי לאונרד ופול ג'ורג'

לאחר שהרשים בליגת ביג 3 ונבחר ל-MVP של העונה, שחקן העבר הותיק ג'ו ג'ונסון יתאמן עם מספר קבוצות NBA וינסה למצוא את דרכו חזרה לליגה בעונה הקרובה. ג'ונסון ייבחן אצל שלוש קבוצות שהיו בפלייאוף המזרח בעונה שעברה - דטרויט פיסטונס, מילווקי באקס, וברוקלין נטס. ישנן קבוצות נוספות שהביעו התעניינות בשחקן לאחרונה, ביניהן הקליפרס ודנבר.

הסווינגמן בן ה-38 קלע את סל הניצחון של קבוצתו "טריפלטס" במשחק האליפות של ליגת הביג 3, וכשחקן NBA קלע בממוצע 16 נקודות למשחק במהלך הקריירה שלו, אותה התחיל בבוסטון, והמשיך בפיניקס, אטלנטה, ברוקלין, מיאמי, ויוטה. בעונתו האחרונה בליגה (2017/2018) שיחק ביוסטון רוקטס, במדיה רשם ממוצעים של 6 נקודות למשחק. בפלייאוף דקות המשחק שלו ירדו מ-22 דקות ל-6 דקות משחק בלבד, ויוסטון לא הצליחה לגבור על גולדן סטייט בגמר המערב. בנוסף, במהלך שנותיו בליגה נבחר ג'ונסון שבע פעמים למשחק האולסטאר.

ג'ו ג'ונסון יוסטון רוקטס. GettyImages
יקח את ההזדמנות לחזור ל-NBA. ג'ו ג'ונסון/GettyImages

"אני מקווה לחזור, אבל לא התחלתי לשחק בביג 3 כדי לשחק שוב ב-NBA", אמר ג'ונסון. "היתה לי קריירה מדהימה, נהנתי מהתהליך. מה שעדיין מזין את התשוקה שלי לחזור לליגה זה איך שהדברים נגמרו ביוסטון, זה לא מקובל עלי. אז אם ההזדמנות תגיע ואני ארגיש שזה שווה את זה, אקח אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully