וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מאור קנדיל פצוע, דניאל טננבאום עשוי להמשיך בשער

3.9.2019 / 7:15

בעיית מגינים לאיביץ': המגן הימני לא מתאמן, כמו גם סבוריט שנפצע מול בני יהודה. במכבי ת"א מרוצים מההופעה של השוער, שעשוי להמשיך בין הקורות גם אחרי שיאניוטיס יחזור

צילום: ברני ארדוב, עריכה: מתן חדד

מגן מכבי תל אביב מאור קנדיל נפצע בברכו ועדיין לא ברורה חומרת הפציעה. השחקן נפצע בסוף השבוע שעבר באחד מאימוני הקבוצה ועדיין אין אבחנה מלאה לחומרת הפגיעה בברך. המגן הפורטוגלי אנדרה ז'ראלדש שפתח בשני המשחקים האחרונים, הציג יכולת סבירה אך לא יותר מכך. למרות זאת הוא עשוי להמשיך במחזור הבא בשל אי הבהירות בנוגע לקנדיל. לעמדת המגן השמאלי עשוי לחזור מול הפועל כפר סבא אופיר דוידזאדה, אחרי שאנריק סבוריט נפצע במשחק שלשום. רק היום אמור המגן השמאלי הבאסקי להיבדק כדי לאבחן ממה הוא סובל.

אתמול והיום נמצאים השחקנים במנוחה ומחר הם ישובו להתאמן, אז גם ימשיכו אורוש ניקוליץ' ואייל גולסה להיטמע עוד יותר בתוך האימון לקראת חזרה אפשרית של אחד מהם או שניהם למגרשים, מיד אחרי הפגרה שצפויה בסוף השבוע עקב פעילות הנבחרת. במכבי תל אביב מאמינים שהשניים יוסיפו אנרגיה שכל כך חסרה לקבוצה. בקבוצה מרוצים מההופעה של דניאל טננבאום והוא עשוי להמשיך בשער גם אחרי שאנדראס יאניוטיס ישוב לפעילות מלאה.

דניאל טננבאום שוער מכבי תל אביב. סוכנות ג'יני
ימשיך בשער גם אחרי שיאניוטיס ישוב? דניאל טננבאום/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully