וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיגוס ברטקוס: "משחק רע מאוד שלנו, אני לא יודע מה קרה לי"

שוער עירוני קרית שמונה ניסה להסביר את היכולת החלשה ב-3:1 לכפר סבא. חיים: "אל תספידו אותנו מהר", פדידה: "שמח מאוד"

הפועל כפר סבא השיגה הערב (שני) את הניצחון הראשון שלה העונה כשגברה 1:3 על עירוני קרית שמונה בחוץ במשחק שנעל את המחזור השני בליגת העל. עומר פדידה כבש צמד מוקדם (7 ו-24 בפנדל), ג'ון רואיס צימק (58) וקרית שמונה קיבלה הזדמנות מצוינת לחזור לחיים כשאביב סולומון נגע ביד ברחבה והורחק עם צהוב שני (64), אבל קיליאן שרידן החמיץ מהנקודה הלבנה. בדקה ה-74 נרשם אירוע מוזר כשטום שלח דחף את רואיס מאחור עם שתי ידיים והאירוע בכלל לא נבדק ב-VAR. טריקו גטהון כבש את השער שגמר את המשחק סופית בדקה ה-90.

מסאי דגו מאמן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
שני משחקי ליגה ועדיין אין נקודות. מסאי דגו/סוכנות ג'יני

מאמן קרית שמונה מסאי דגו אמר אחרי המשחק: "אנחנו סופגים שערים קלים מאוד. כנראה אנחנו בתקופה שהכול הולך לנו הפוך. הגיע לנו פנדל וגם החמצנו פנדל שהיה יכול להחזיר אותנו ל-2:2 והחמצנו. אנחנו צריכים להמשיך הלאה. הליגה היא דבר אחר מגביע הטוטו, הלחץ הוא אחר והאווירה מסביב היא משהו אחר. שידרתי לשחקנים שיהיה משחק קשה. כפר סבא באה אגרסיבית, הייתה חזקה יותר ושילמנו על זה. משחק לא טוב שלנו. מגיע לכפר סבא ניצחון גדול שמגיע לה. אין קשר למשחק בשבוע שעבר. היום יש את ה-VAR למרות שהיום לא בדקו לנו מצב שהגיע לנו פנדל.

"משחק לא טוב שלנו מהרגע הראשון. במחצית השנייה נכנסנו קצת למשחק. אם הפנדל היה נכנס, הכול היה נראה אחרת. נעבוד קשה בפגרה ונגיע מוכנים למשחק הבא. אנחנו לא יכולים להגיע לכל משחק ולספוג. אנחנו צריכים להוריד את כמות הספיגות שלנו. בשבוע שעבר נגד בני יהודה נראינו טוב מבחינה הגנתית, אבל אנחנו לא יכולים לספוג שלושה שערים בבית ולצפות לנצח. יש לנו עוד שבוע או עשרה ימים עד שהחלון נסגר. אם נרגיש שאנחנו צריכים שיבוא שחקן, נעשה את זה. סילאס הוא שחקן ברמה גבוהה שלאט לאט ייכנס לכושר. נביא שחקנים שיעזרו לנו ולא סתם כדי להביא".

שוער קרית שמונה זיגוס ברטקוס, שפתח את העונה לא טוב בגביע הטוטו וגם הערב ביצע כמה טעויות שלא מתאימות לרמה של ליגת העל, אמר: "אנחנו הפתענו את עצמנו. היה משחק רע מאוד שלנו. ציפינו למשחק קשה והוא היה קשה, אבל לא מצאנו את הדרך לנצח. הגישה הייתה לא טובה ופספסנו את המשחק. בליגה הזו הקבוצה שלנו לא יכולה לחשוב שהיא פייבוריטית לפני משחקים. אם נהיה נחושים ומוכנים אז יכול להיות בסדר, אבל לא כך. אני לא יודע מה קרה לי היום. אני עושה את המיטב שלי, אבל כרגע אני לא בכושר הטוב ביותר שלי. אני מנסה לחזור לעצמי ומקווה שאחזור לעצמי. אני אעבוד קשה בפגרה ומקווה שאחזור לעצמי". על אי זימונו לנבחרת ליטא אמר: "המאמן של ליטא התקשר אליי לפני כמה שבועות ואמר שהוא רוצה לעשות רוטציה וזה בסדר".

אופיר חיים מאמן הפועל כפר סבא. סוכנות ג'יני
"מרוצה מאוד מהניצחון, זה היה חשוב מאוד". אופיר חיים/סוכנות ג'יני

מאמן כפר סבא אופיר חיים: "ניצחון בכורה, חשוב מאוד. לא היינו צריכים להפסיד בשבוע שעבר. הגענו למשחק חוץ קשה מול קבוצה מצוינת. זו קבוצה חדשה שצריכה להתארגן ולהכיר אחד את השני. אני מרוצה מאוד מהניצחון. אמרתי לשחקנים שאני רוצה שלוש נקודות ואני גאה בהם מאוד. אל תספידו אותנו. אמרתי לשחקנים שכבר הורידו אותנו ליגה, אבל תספידו אותנו כל כך מהר. התפקיד שלי להפוך את השחקנים לשחקני ליגת העל ולשמות. גם בהפועל תל אביב הייתי יכול להביא את מה שאני מאמין בו, אבל זה היה קצר מדי. יש לנו ליגה קשה מאוד, אבל אני מאמין בשחקנים ושנעשה עונה טובה. אני רוצה שחקנים פייטרים ב-100%. הפגרה בזמן, אנחנו צריכים זמן כדי להכיר אחד את השני. נעבוד קשה. הפגרה הזו היא בשביל עבודה קשה ולא בשביל מנוחה".

עומר פדידה, שכבש צמד עבור כפר סבא: "משחק מצוין של כל הקבוצה, כולם התעלו על עצמם ונתנו משחק טוב. אני שמח מאוד שניצחנו. צריך להמשיך קדימה, לעבוד קשה, וזה משמח. אני לא יודע אם מזלזלים בנו, אנחנו קבוצה חדשה ויש סביבנו הרבה סימני שאלה. אנחנו עובדים בשקט ובצניעות. אופיר חיים מקבל את ההחלטות הכי טובות שיש. אני מקבל את זה והכול בסדר. אני חושב שגיל 29 היום זה גיל טוב ואני עובד קשה בשביל להצליח. אני רוצה להתקדם ולהישאר בליגת העל כמה שיותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully