וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזור לארגנטינה אחרי 24 שנים? דייגו מראדונה עשוי לאמן את חימנסיה לה פלאטה

כוכב העבר האגדי לא אימן בליגה בארצו מאז 11 המשחקים בראסינג קלוב ב-1995, אבל החתימה אצל נועלת הטבלה תלויה ברופאו ובמצב הברך

מתוך יוטיוב

בווידאו: פרנק ריברי בפיורנטינה

האם דייגו מראדונה יחזור לליגה הארגנטינאית כמאמן חימנסיה לה פלאטה? השידוך הזה, שהחל כספקולציה בלתי מבוססת והפך למשא ומתן אמיתי לאור סירוב של כמה מאמנים לקחת את הקבוצה, קרוב מאוד להתרחש ותלוי כעת במצבו הרפואי של כדורגלן העבר האגדי. מראדונה בן ה-58 מחלים מניתוח ברך ומתקשה ללכת, כך שהוא ימתין לעצת רופאיו ולהתקדמות בהחלמה לפני שייקח את התפקיד.

מי שמתווך בין הצדדים הוא כריסטיאן ברגרניק, סוכן השחקנים החזק ביותר כרגע בארגנטינה והאיש ששידך בין מראדונה לקבוצת דוראדוס המקסיקנית, בה עבד דייגיטו לפני כן. מחר הצדדים צפויים להיפגש ואולי מספר 10 הגדול מכולם יהיה מאמנה החדש של חימנסיה, שפתחה את העונה בצורה איומה עם הרנן דריו אורטיס על הקווים ונמצאת במקום האחרון בליגה הארגנטינאית עם נקודה אחת מתוך 15.

מראדונה מאוד רוצה לחזור לאמן במולדתו, בה חווה שתי קדנציות קצרות כמאמן. ב-1994 הוא הדריך ב-12 משחקים את מנדיז'ו דה קוריינטה וב-1995 אימן את ראסינג קלוב ב-11 משחקים. הוא כמובן היה מאמן נבחרת ארגנטינה במונדיאל 2010.

דייגו מראדונה דוראדוס. רויטרס
רוצה לחזור הביתה. דייגו מראדונה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully