וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סקולה עשה היסטוריה, מאמנו: "הוא המורה שלנו, אנחנו אוהבים אותו"

ארגנטינה חגגה עם הכוכב בן ה-39 שהפך לקלע השני בטיבו בתולדות המונדובאסקט, המאמן הרננדס חשף את ההכנה המיוחדת של סקולה. גייז האוסטרלי, שאיבד את המקום, צחק: "לך זה לקח חמישה טורנירים, לי רק ארבעה"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: 10 הכוכבים הגדולים של אליפות העולם בכדורסל

לואיס סקולה, שיחגוג באפריל הקרוב את יום הולדתו ה-40, הפך היום לקלע השני בטיבו בהיסטוריה של אליפויות העולם בכדורסל. הארגנטינאי הוותיק, לו זו הופעה חמישית בטורניר, הגיע היום (שני) ל-595 נקודות ועקף את אנדרו גייז האוסטרלי בזכות תצוגה של 23 נקודות בניצחון האלביסלסטה 81:94 על ניגריה. סקולה גם הוסיף 10 ריבאונדים וכעת הוא מלך הכדורים החוזרים של המונדובאסקט.

הארגנטינאי מדורג כעת רק אחרי אוסקר שמידט האגדי, שקלע 906 נקודות במדי נבחרת ברזיל, ב-34 משחקים במסגרת אליפויות העולם.

לואיס סקולה שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
אימונים במגרש הפרטי בבית. לואיס סקולה/רויטרס

גייז האוסטרלי, שנמצא בסין על תקן פרשן, החמיא לסקולה ברשתות החברתיות. "היית שחקן פנטסטי במשך שנים רבות, זה יום עצוב עבורי ויום גדול עבורך", כתב האוסטרלי והוסיף בצחוק: "דרך אגב, לך זה לקח חמישה טורנירים, לי רק ארבעה. אתה אלוף. הקדשת את עצמך לנבחרת הלאומית במשך שנים ואני לא יכול להיות שמח יותר עבורך על ההישג שלך".

גם המאמן הארגנטינאי סרחיו הרננדס הצטרף לשבחים ואמר: "הוא המורה שלנו. הוא בן 39, אבל הוא קם כל בוקר ומנסה להיות יותר ויותר טוב. הוא מתאמן יותר מכל אחד אחר. לפני מחנה האימונים שלנו, הוא התאמן במשך 14 שבועות בבית שלו, שם יש לו מגרש פרטי, עם מאמן כושר ומאמן מקצועי. הוא עבד כל כך קשה, קם כל בוקר ב-6. הוא מהווה עבורנו מודל לחיקוי, ולא במילים. כל קבוצה זקוקה למנהיג כמוהו, אנחנו אוהבים אותו".

פקונדו קמפאצו הוסיף: "אני מרגיש אותו דבר. הוא המנהיג שלנו, אנחנו אוהבים את המנהיגות שלנו. למדנו ממנו הרבה על המשחק ואנחנו פשוט הולכים בעקבותיו בכל משחק ובכל אימון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully