וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי, ואן דייק ורונאלדו מועמדים לפרס כדורגלן השנה בעולם

פיפ"א פרסמה את המועמדים הסופיים לקראת הטקס שייערך ב-23 בספטמבר. הפרעוש, ביחד עם קינטרו וז'ורי מועמדים בקטגוריית השער היפה ביותר, גווארדיולה, קלופ ופוצ'טינו בקטגוריית מאמן השנה

מתוך הטוויטר של פבריציו רומאנו

הטקס המסורתי של פיפ"א, במסגרתו מחולקים פרסים למצטייני העונה, ייערך הפעם ב-23 בספטמבר במילאנו, והיום (שני) פרסמו בארגון את שלושת המועמדים הסופיים בכל קטגוריה.

כוכב ברצלונה, ליאונל מסי, הפורטוגלי של יובנטוס, כריסטיאנו רונאלדו ובלם ליברפול, וירג'יל ואן דייק, הם שלושת המועמדים הסופיים בקטגוריה הנחשקת מבין כולן: כדורגלן השנה בעולם.

בקטגוריית שער השנה בעולם שקרויה על שמו של פרנץ פושקאש, נמצאים מסי, שכבש צ'יפ אדיר לרשת של בטיס בליגה, חואן קינטרו, שסובב בעיטה חופשית מדהימה מכ-30 מטרים אלכסונית לזכותה של ריבר פלייט וילד בן 18, דניאל ז'ורי שמו, שכבש רק שער אחד בקריירה: מספרת מהסרטים לזכות קבוצתו דברצן בדקה ה-94, שקבעה 1:2 על פרנצוורוש בליגה.

אליסון מליברפול, אדרסון ממנצ'סטר סיטי ומארק אנדרה טר שטגן מועמדים לתואר שוער השנה בעוד שפפ גווארדיולה, יורגן קלופ ומאוריסו פוצ'טינו - כולם מהליגה האנגלית - מועמדים בקטגוריית מאמן השנה בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully