וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2019 היתה טובה לטוטו, והביאה לחציון הרווחי ביותר בתולדותיו

הגוף דיווח על רווח נקי של 321 מיליון שקל. 64% מהכנסות הווינר הגיעו מכדורגל, הליגה המכניסה ביותר בווינר בלבד היתה ה-NBA

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות למשחק בין בית"ר ירושלים והפועל רעננה

הטוטו דיווח היום (שני) על החציון הרווחי ביותר בתולדותיו, עם רווח נקי של 321 מיליון שקל. דירקטוריון הגוף אישר את הדו"חות הכספיים של החציון הראשון בשנת 2019 והעבירם לאישור השרים, כאשר מדובר בגידול של 2.6% ברווח הנקי ביחס לחציון הראשון של 2018, אשר כלל אז גם את המונדיאל שנחשב לאירוע שיא כמחולל הכנסות. מדובר בסכום כסף משמעותי שיועבר השנה כולו לתקציב המדינה ויסייע למשרד האוצר בהתמודדות מול האתגרים הלאומיים.

סך הכנסות הטוטו בחציון הראשון עמדו על 1.477 מיליארד שקל, המהווים גם הם הכנסת שיא בחציון ללא מונדיאל, מתוכם חילק הטוטו כפרסים לזוכים 976 מיליון שקל. הדוח הכספי החציוני מצביע כי 64% מהכנסות הווינר בחציון הראשון הגיעו מכדורגל, 31% מכדורסל ו-4% מטניס. הליגה המכניסה ביותר בווינר בלבד הייתה ה-NBA (144 מיליון שקל), אחריה הליגה הספרדית (121 מיליון שקל), ואז ליגת העל בכדורגל (103 מיליון שקל).

המשחק המכניס ביותר היה גמר ליגת האלופות (ליברפול - טוטנהאם) עם הכנסות של 8.8 מיליון שקל, יותר מפי שניים מהאירוע המכניס שבא אחריו - המפגש הראשון בין טוטנהאם לאייאקס במסגרת חצי גמר ליגת האלופות (4.3 מיליון שקל).

"מדובר בתוצאות כספיות מצוינות שמושגות על רקע שינויים ארגוניים ואתגרים רגולטוריים לא פשוטים", אמרה יעל אלמור ליאון, מ"מ מנכ"ל הטוטו. "הן מעידות על ניהול יעיל, וגם על חוסנו של הטוטו, איכות עובדיו והאמון של לקוחותיו בו".

שחקן טוטנהאם, דלה עלי נוגח מול ליברפול. רויטרס
המשחק המכניס ביותר. טוטנהאם מול ליברפול/רויטרס
יעל אלמור. מועצת הטוטו,
יעל אלמור ליאון/מועצת הטוטו
  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully