וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: ניק וורד חתם לעונה

2.9.2019 / 9:59

שחקן הפנים האמריקאי (21, 2.06) שעזב את מישיגן סטייט אחרי שלוש שנים בניסיון להגיע ל-NBA, ישלים את הסגל של ליאור ליובין לצד הזרים ג'סטין טילמן, ג'רמאר גאלי ואדגר סוסה

שחקן הפועל גלבוע/גליל ניק וורד מול זאיון וויליאמסון. GettyImages
וורד קולע מעל זאיון/GettyImages

הפועל גלבוע/גליל השלימה את הסגל לקראת העונה הקרובה אחרי שהחתימה את שחקן הפנים האמריקאי ניק וורד, שסיים במרץ את לימודיו באוניברסיטת מישיגן סטייט. וורד נחשב לרוקי מבוקש מאוד, וההחלטה שלו להגיע לגן נר מפתיעה, שכן רבים חשבו כי ינסה בעונה הקרובה את מזלו בהגעה ל-NBA דרך ליגת הפיתוח.

וורד (21, 2.06) היה הכוכב של תיכון לינקולן באוהיו, מה שגרם לו להיבחר כאחד מ-50 הכוכבים הגדולים של התיכונים בשנת 2016, ולבסוף להתחייב למישיגן סטייט. אחרי עונת רוקי מצוינת, בה רשם 13.9 נקודות ו-6.5 ריבאונדים למשחק, הוא נבחר לאחד השחקנים שאמורים להיכנס לחמישיית העונה של הביג 10 בשנת 2018, אך רשם עונה פחות טובה בסופה בחר להיכנס לדראפט 2018. בסופו של דבר, הסיר את שמו מהדראפט וחזר למישיגן סטייט. בעונתו השלישית רשם 12.9 נקודות ו-6.1 ריבאונדים למשחק, ולאחר מכן נכנס לדראפט 2019.

אחרי שלא נבחר בדראפט האחרון, וורד קיבל את ההזדמנות לשחק בליגת הקיץ במדי אטלנטה הוקס ורשם 6.6 נקודות ו-6.4 ריבאונדים בממוצע למשחק.

וורד יהיה הזר הרביעי של ליאור ליובין לצד אדגר סוסה, ג'סטין טילמן וג'רמאר גאלי, כשהסגל הישראלי של הקבוצה מגן נר כולל את הקפטנים המשותפים יותם חנוכי ונתנאל ארצי, יפתח זיו, גיל בני, עמית גרשון, עידו פליישר, בניה סרור, אייל ננקין ועמית ראובן.

אוהדי הפועל גלבוע/גליל. יח"צ,
ארוחת ערב משותפת. אוהדי גלבוע/גליל/יח"צ

עוד לפני הגעתו של וורד לישראל, ערכו ארגון אוהדי גלבוע, שהתגייס להצלת הקבוצה לאחרונה, אירוע ביחד עם המועדון לקבלת השחקנים החדשים לעונה הבאה. בתחילה הגיעו כ-200 אוהדים לאימון הפתיחה הרשמי של הקבוצה, ולאחר מכן נערכה ארוחת ערב משותפת של האוהדים והשחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully