וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין מקום בכדורגל לקריאות גזעניות כמו אלו שספג רומלו לוקאקו"

מילאן שקריניאר יצא להגנת חברו לקבוצה, שספג קריאות מאוהדי קליארי ב-1:2: "לצערי קריאות גזעניות עדיין קיימות בכל מקום". לוקאקו בחר להתעלם: "ללבוש את החולצה של אינטר ועוד לכבוש - זו הרגשה שאין שני לה"

צילום ועריכת וידאו: באיירן מינכן

שתי הופעות, 180 דקות ושני שערים. זה המאזן המרשים של החלוץ הבלגי, רומלו לוקאקו, שהגיע הקיץ לאינטר ממנצ'סטר יונייטד. אמש (ראשון) לוקאקו כבש את השער השני שלו בנראזורי, כשהרשית מהנקודה הלבנה את שער הניצחון של קבוצתו ב-1:2 על קליארי בחוץ, ובכך עזר לאינטר לשמור על מאזן מושלם באיטליה אחרי שני משחקי ליגה.

על אף שכבש שער ניצחון, לוקאקו יצא מהמשחק ברגשות מעורבים, לאחר שאוהדי קליארי נהמו לעברו בעת בעיטת הפנדל. "יש דברים שאין להם מקום בכדורגל", ציין חברו לקבוצה מילאן שקריניאר. "למרות זאת, לצערי הרב, עדיין ניתן למצוא קריאות מסוג אלו כמעט בכל מקום".

החלוץ עצמו בחר שלא להתייחס לכך, אלא רק לתוצאה ולשערו: "ללבוש את החולצה של אינטר ועוד לכבוש - זו הרגשה שאין שני לה. אשמח לעזור כמה שאפשר לקבוצה, גם על ידי שערים וגם בעזרת בישולים. שני השערים הראשונים בליגה משמחים אותי מאוד ואני מקווה להמשיך ביכולת הזו".

בינתיים, נראה שחלוץ אחר של הקבוצה, קצת פחות שמח ממצבו. על פי וונדה נארה, הסוכנת של החלוץ מאורו איקרדי, הארגנטינאי עשוי לעזוב עוד הערב, לאחת משלוש הקבוצות הבאות: פריס סן ז'רמן, נאפולי או ולנסיה.

שחקן אינטר רומלו לוקאקו. GettyImages
לא מתרגש. לוקאקו חוגג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully