וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד מאוכזבת אחרי עוד תיקו, קאסמירו: "מה חסר לנו? הכל"

הבלאנקוס הסתפקו ב-2:2 נגד ויאריאל, ב"מארקה" החמיאו למנדי ("קרן אור במרכז החשכה") ובייל ("האיכות שלו תמיד מניבה דברים")

צילום ועריכת וידאו: באיירן מינכן

אחרי קיץ מייגע שכלל השמצות, איומים כאלו ואחרים, כמעט עזיבה לסין ולבסוף הישארות, גארת' בייל שוב עלה לכותרות בהקשר של ריאל מדריד אמש (ראשון). הוולשי פתח בהרכב של זינדין זידאן, כבש צמד ב-2:2 נגד ויאריאל, הורחק בתוספת הזמן אחרי שני צהובים בתוך שתי דקות וסגר ערב בלתי נשכח.

ב"מארקה" החמיאו לוולשי למרות האדום שספג, וכתבו: "התרומה שלו הייתה מכרעת. הוא נעלם לפרקים, אבל בסופו של דבר האיכות שלו תמיד מניבה דברים". באתר של העיתון הספרדי החמיאו גם לפרלאן מנדי שערך בכורה וכתבו ש"מנדי היה קרן אור במרכז החשכה של ריאל מדריד".

אז למה חשכה? כי הבלאנקוס רחוקים מלהרשים ואחרי שלושה מחזורים יש להם ניצחון ושתי תוצאות תיקו. "מה חסר לנו? הכל", אמר קאסמירו שנשלח לעמוד מול המצלמות אחרי ההתמודדות, "אנחנו צריכים לכבוש יותר, להתגונן יותר טוב. אנחנו קבוצה ואם נעבוד כקבוצה, נוכל להגיע רחוק. מדריד תמיד מחוייבת לנסות לנצח, אבל תיקו כאן זו לא תוצאה רעה. זה מגרש שהרבה קבוצות יאבדו בו נקודות".

המאמן זינדין זידאן התייחס להחלטה שלו לפתוח עם קארים בנזמה ולוקה יוביץ' ביחד: "התכנית הייתה לשים יותר משקל באזור הרחבה, כי ידענו שלוויאריאל יש בעיות במרכז ההגנה. הצלחנו לכבוש, אבל חבל שספגנו. בייל? אני מרוצה מהשערים שלו ומקווה שההמשך יהיה חיובי".

שחקני ריאל מדריד, קאסמירו, רפאל וראן. GettyImages
"אם נעבוד כקבוצה, נוכל להגיע רחוק". קאסמירו עם וראן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully