וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין ורלאנדר זרק את הנו היטר השלישי בקריירה

המגיש בן ה-36 הפך לאחד מששת השחקנים היחידים אי פעם שמגיע לשלושה נו-נו, ב-0:2 של יוסטון בטורונטו, שם גם סיפק את הנו היטר הקודם שלו ב-2011

ג'סטין ורלאנדר יוסטון אסטרוס. GettyImages
הצגה. ורלאנדר/GettyImages

בלתי נגמר: בגיל 36 וחצי הגיש הערב (ראשון) ג'סטין ורלאנדר את הנו היטר השלישי בקריירה שלו והראשון מזה שמונה שנים, בניצחון 0:2 של יוסטון בטורונטו. ורלאנדר הוא המגיש השישי בלבד אי פעם שזורק שלושה נו היטרים לפחות לאורך הקריירה.

המגיש הנהדר סיפק משחק אימתני מול הקנדים. הוא הוליך את החובט השני שראה, קבאן ביג'יו, באינינג הפותח ומאותו רגע סילק 26 חובטים ברצף, כאשר הוא מסיים את תשעת האינינגים שלו עם שיא עונתי של 120 זריקות, 14 סטרייקאאוטים והולכה אחת בודדת שמנעה ממנו משחק מושלם.

"קשה לי לתאר את זה במילים", אמר ורלאנדר, שהצטרף לחבורה מלכותית הכוללת את נולאן ריאן (שבעה נו היטרים), סנדי קופקס (ארבעה) ובוב פלר, סיי יאנג ולארי קורקוראן, הפיצ'ר הגדול הראשון במשחק (שלושה כל אחד). "הערצתי כמה מהחבר'ה האלה". התוצאה אגב הייתה מאופסת עד האינינג התשיעי, שם דווקא הרוקי הקנדי, אברהם טורו, במשחקו השמיני בלבד במייג'ורס, חבט להומראן בן שתי ריצות.

את שני הנו נוז הקודמים בקריירה שלו זרק ורלאנדר במדי דטרויט. הראשון היה ביוני 2007 מול מילווקי והשני במאי 2011, גם אז מול טורונטו (הוא הראשון אי פעם שזורק שני נו היטרים כשחקן אורח באותו אצטדיון). בסיום אותה עונה הוא זכה בתואר ה-MVP.

הנו היטר של ורלאנדר היה ה-303 בתולדות הליגה וה-260 בעידן המודרני. זה הנו היטר הרביעי העונה, אחד יותר מאשר בעונה שעברה. הראשון היה שייך למייק פיירס מאוקלנד ושני הבאים, של האיינג'לס ושל יוסטון, היו משולבים. האסטרוס נהנו מנו היטר שני ברציפות (תוך פחות מחודש) והם הקבוצה עם שניים רצופים מאז הדודג'רס ב-2014 (ג'וש בקט וקלייטון קרשאו). זה היה הנו היטר ה-13 בתולדות האסטרוס והם השתוו בכך לאוקלנד ופילדלפיה במקום התשיעי בכל הזמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully