וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל קטמון הפתיעה את בני סכנין, הפועל פתח תקוה ניצחה בדקה ה-94

אגאדה כיכב עם צמד והעניק לירושלמים 1:3 בדוחא, עומר בוארון קבע 0:1 דרמטי למלאבסים מול רמת השרון והאקסים. בראשון: גם הפועל רמת גן חגגה בדקה ה-94

צילום: רוני כנפו

בווידאו: איציק קורנפיין מסביר מדוע הסיר מועמדות לתפקיד יו"ר ההתאחדות

רק קבוצה מושלמת אחת יש בשתי הליגות הבכירות אחרי שני מחזורים, וזוהי בני לוד. בני סכנין יכלה להצטרף אליה, אבל הפסידה הערב (שני) במפתיע 3:1 בבית להפועל קטמון. הפועל פתח תקוה השיגה 0:1 דרמטי על הפועל ניר רמת השרון שנותרה ללא ניצחון. אתמול נחלצה הפועל רמת גן מפיגור וניצחה 2:3 את הפועל אום אל פאחם בדקה ה-94.

וויליאם אגאדה שחקן הפועל קטמון. קובי אליהו
חגג על ההגנה של סכנין. וויליאם אגאדה/קובי אליהו

בני סכנין - הפועל קטמון 3:1

אצטדיון דוחא אושר אתמול ברגע האחרון, אבל אולי עדיף היה לבני סכנין לשחק הרחק מהבית. משחקה הביתי הראשון העונה של היורדת מליגת העל הסתיים במפלה. ההתחלה של סכנין הייתה קטסטרופלית, כשאדיס צ'קול הוכשל ברחבה אחרי 12 שניות ושרון זיסו כבש בפנדל את השער הראשון העונה של הפועל קטמון. הירושלמים המשיכו בהתלהבות גדולה וצ'קול הצעיר בישל בדקה ה-17 מצד ימין לוויליאם אגאדה שכבש מקרוב. החלוץ המצוין השלים צמד בדקה ה-75 והותיר את הקבוצה של ניסן יחזקאל עם הרבה חומר למחשבה לפני קרב היורדות מול מכבי פתח תקוה בשבוע הבא. אוסמה חלאיילה צימק עם בעיטה מחוץ לרחבה בתוספת הזמן שפגעה בדרך במוטי מלכה שהיה בנבדל. השער היה צריך להיפסל, אבל אושר.

עומר בוארון שחקן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
סידר ניצחון דרמטי להפועל פתח תקוה. עומר בוארון/ברני ארדוב

הפועל פתח תקוה - הפועל ניר רמת השרון 0:1

עוד משחק שהוכרע בדקה ה-94. שמעון אבוחצירה ערך את הופעת הבכורה שלו במדי רמת השרון, אבל לא הצליח לכבוש מול קבוצת נעוריו, במדיה שיחק בפעם הקודמת שלו בליגה השנייה לפני 12 שנים, בעוד המארחת השיגה שער ניצחון דרמטי. יוגב לרמן הורחק משורות רמת השרון בדקה ה-56, אבל התקפת הפועל פתח תקוה, החסרה את אמאדו סוקונה, התקשתה לנצל את היתרון המספרי מול חבורת האקסים שמנגד, עד שהגיע עומר בוארון והעניק למלאבסים 0:1 מתוק בתוספת הזמן.

ריף מסיקה שחקן הפועל אום אל פאחם. ברני ארדוב
הצמד שלו לא הספיק. ריף מסיקה/ברני ארדוב

הפועל רמת גן - הפועל אום אל פאחם 2:3

כמו במחזור הראשון, העולה החדשה שוב שמטה יתרון והפסידה באותה תוצאה - 3:2. ריף מסיקה כבש עבורה פעמיים בדקות 4 ו-55, אבל חיים יוסף (47) והמחליף עדן הרשקוביץ (59) השוו לאורדונים, לפני שעוד מחליף, המגן עובדיה דרויש, השלים את המהפך עם גול דרמטי בדקה הרביעית של תוספת הזמן. הפועל רמת גן עם ארבע נקודות, אום אל פאחם עדיין על אפס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully