וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ורדר ברמן ניצחה 2:3 את אוגסבורג, פרנקפורט ביצעה מהפך מול דיסלדורף

בתום משחק הפכפך ורווי שערים, ידה של ורדר ברמן היתה על העליונה עם ניצחון בכורה העונה. יויה אוסאקו כבש צמד עבור המנצחת. גונזאלו פאסיינסיה כבש בדקה ה-86 עבור פרנקפורט והעניק לה ניצחון

צילום ועריכת וידאו: באיירן מינכן

בווידאו: רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן

המחזור השלישי בבונדסליגה המשיך היום (ראשון), כאשר ורדר ברמן אירחה את אוגסבורג. המארחת הפסידה בשני המחזורים הראשונים לפורטונה (3:1) והופנהיים (3:2) ונמצאת במקום ה-15, ואילו האורחת הגיעה למפגש אחרי תבוסה מול דורטמונד (5:1), ותיקו מול אוניון ברלין המפתיעה (1:1), ונמצאת במקום ה-14 בטבלה. במשחק נוסף, איינטרכט פרנקפורט חזרה מפיגור וניצחה 1:2 את פורטונה דיסלדורף

רובן ורגאס שחקן אוגסבורג. GettyImages
כבש שני שערים, אבל זה לא הספיק. רובן ורגאס/GettyImages

ורדר ברמן - אוגסבורג 2:3

המשחק התחיל טוב עבור ברמן, שהשיגה שער מהיר בדקה השישית מרגליו של יויה אוסאקו היפני, שקיבל כדור עומק נהדר מניקלאס פולקרוג אחרי איבוד כדור של אוגסבורג במרכז המגרש. החלוץ נשאר לבדו מול תומאס קובק והעלה את המאחרת ליתרון 0:1, שלא החזיק מעמד הרבה זמן.

בדקה ה-12 אוגסבורג השיגה את שער השיויון כאשר רובן וארגס כבש בנגיחה, אחרי שסטפן ליכטשטיינר הרים כדור מדוייק מהפינה הימנית של הרחבה. התוצאה כבר 1:1. הירוקים מברמן לא אמרו נואש, ובדקה ה-21 הצליחו שוב לעלות ליתרון משער יפה של ג'ושוע סרג'נט. המאחרת ניצלה את קו ההגנה הגבוה של האדומים ונורי שאהין שלח כדור עומק לעברו של סרג'נט. האמריקאי השתלט על הכדור, הקפיץ מעל השוער וכבש, 1:2 לברמן. לפני המחצית אוגסבורג נותרה בעשרה שחקנים כאשר ליכשטיינר ספג את כרטיס צהוב שני.

את המחצית השניה פתחו היטב האורחים וכבר בדקה ה-46 רובן ורגאס כבש את השער השני שלו במשחק אחרי מסירת רוחב של פלוריאן נידרלכנר, 2:2. הירוקים לא אמרו את המילה האחרונה, יויה אוסאקו כבש שער נאה וגם הוא עם צמד שערים אחרי כדור מדוייק של מרקו פרידל מצד שמאל למרכז הרחבה. היפני בעט מהאויר לחלקו העליון של השער.

שחקני ורדר ברמן. GettyImages
שחקני ורדר ברמן חוגגים ניצחון בכורה העונה/GettyImages

איינטרכט פרנקפורט - פורטונה דיסלדורף 1:2

את המחזור השלישי בבונדסליגה סגרה פרנקפורט, שאירחה וניצחה את דיסלדורף. המארחת נקלעה לפיגור במחצית הראשונה, כאשר בדקה ה-36 רואן הנינגס הבקיע בנגיחה, אחרי הגבהה של אלפרדו מוראלס מהפינה השמאלית של הרחבה.

במחצית השנייה השנייה פרנקפורט השתלטה בחזרה על המשחק וביצעה מהפך. באס דוסט נגח מקרוב את שער השיוויון (57), וגונזאלו פאסיינסיה קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-86, אחרי שקיבל מסירה מדני דה קוסטה שלפני כן היתל בהגנה במבצע אישי יפה. לאחר המשחק ניצבת פרנקפורט במקום השביעי עם שני ניצחונות והפסד, ואילו דיסלדורף במקום ה-12 עם שני הפסדים וניצחון.

גונזאלו פאסיינסיה שחקן פרנקפורט. GettyImages
כבש את שער הניצחון בדקות הסיום. גונזאלו פאסיינסיה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully