וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ניס הפתיעה את ראן, מארסיי שוב ניצחה, ראיקוביץ' עצר פנדל

קולי קבע 1:2 לזכות ניס בתוספת הזמן ואין יותר קבוצות בלתי מנוצחת בליג 1. בנדטו העניק למארסיי 0:1 על סנט אטיין. ראיקוביץ' הדף פנדל של במבה בתוספת הזמן ב-0:2 של ריימס על ליל וספג רק שער אחד עד כה - פחות מכל אחד אחר

מתוך יוטיוב

בווידאו: פרנק ריברי בפיורנטינה

המחזור הרביעי בליגה הצרפתית בישר על כך שאין יותר קבוצות מושלמות או ללא הפסד. ראן, מי שהוליכה את הטבלה לפני המחזור, הפסידה הערב (ראשון) בביתה 2:1 לניס בתוספת הזמן ואיבדה את הפסגה לטובת פריס סן ז'רמן, כשלשתיהן וגם לניס תשע נקודות כל אחת. סגנית האלופה ליל הפסידה 2:0 לריימס של פרדראג ראיקוביץ', שגם הדף פנדל. מונאקו עדיין ללא ניצחון אחרי 2:2 בשטרסבורג. את המחזור חתמה מארסיי עם 0:1 ביתי על סנט אטיין.

ראסין קולי שחקן ניס חוגג שער. רויטרס
שער בכורה בתזמון מושלם. ראסין קולי/רויטרס

ראן - ניס 2:1

ניצחון בכורה לקבוצה מהריביירה בעידן הבעלים החדש ג'ים רטקליף, וזה קרה דווקא במגרשה של המוליכה. ניס הגיעה אחרי ההפסד הכואב בדרבי למארסיי, אבל השתמשה כבר בשניים מארבעת שחקני הרכש שהגיעו השבוע, ואחד מהם גם בישל את שער הניצחון. ראן עלתה ליתרון בדקה ה-25 אחרי ניסיון הרחקה כושל של גוטייה לוריס, אחיו של קפטן אלופת העולם הוגו, שהרחיק לעבר היד של וולטר בניטס. השער נרשם כעצמי של השוער הארגנטינאי. היתרון החזיק מעמד עד לדקה ה-63, אז ווילאן סיפריאן השווה מהנקודה הלבנה. פטריק ויירה הכניע את אדם אונאס וסטנלי אנסוקי להופעות בכורה, והאחרון בישל בנגיחה לאחור בכדור קרן למגן ראסין קולי שקבע ניצחון דרמטי בדקה ה-91 עם שערו הראשון בכדורגל הצרפתי.

פרדראג ראיקוביץ' שוער ריימס. GettyImages
ספג פחות מכל שוער אחר בליגה הצרפתית. פרדראג ראיקוביץ'/GettyImages

ריימס - ליל 0:2

ארבעה מחזורים חלפו ועד כה פרדראג ראיקוביץ' הוציא רק כדור אחד מהרשת. ריימס, אחת מההגנות הטובות בליגה הצרפתית גם בעונה שעברה, עצרה גם את ההתקפה של סגנית האלופה, ושוער הרכש ממכבי תל אביב קינח עם הדיפת פנדל של ג'ונתן במבה לקורה בדקה ה-93. הרכש הטורקי יוסוף יאזיג'י הותיר את ליל ב-10 שחקנים כשהורחק בדקה ה-52, ובדקה ה-73 ריימס כבשה את הראשון מפנדל של מוסא דומביה. רמי אודן הכפיל בדקה ה-90 עם כדור חופשי מצד ימין שעבר שחקן הגנה והפתיע את מייק מניאן, וכאמור ראיקוביץ' השאיר את ליל ללא שער ניחומים בתוספת.

דריו בנדטו שחקן מארסיי חוגג שער. רויטרס
מספק את הסחורה במארסיי. דריו בנדטו/רויטרס

מארסיי - סנט אטיין 0:1

מחזור שני ברציפות שדריו בנדטו כובש שער ניצחון עבור מארסיי, הפעם בקרב מועדוני הפאר מול סנט אטיין. חלוץ הרכש הארגנטינאי, שהחל את הקדנציה הצרפתית שלו עם החמצת פנדל בבכורה, היה שותף להתקפה קטלנית עם מסירת עקב ורץ לרחבה כדי לסיים את המהלך אחרי הכנה של מורגן סאנסון בדקה ה-33. השוער סטיב מנדנדה מנע מסנט אטיין להשוות והותיר אותה בתחתית עם ארבע נקודות בלבד אחרי ארבעה מחזורים. מארסיי עם שבע במקום השמיני.

שחקן הקולנוע מאט דיימון במשחקה של מארסיי. רויטרס
אורח בסטאד ולודרום. שחקן הקולנוע מאט דיימון/רויטרס

שטרסבורג - מונאקו 2:2

גם מול מחזיקת גביע הליגה העייפה, שהודחה ביום חמישי על ידי פרנקפורט בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית, לא הצליחה מונאקו להשיג ניצחון בכורה. איסלם סלימאני, שכבש את שערו הראשון בשבוע שעבר, חגג הפעם צמד. בדקה ה-11 הוא נהנה מבישול של ז'לסון מרטינס והקדים את השוער בעזרת טכניקה נהדרת, ובדקה ה-40 ניצל איבוד רשלני של הקפטן סטפן מיטרוביץ' שמעד, עקף את מאץ סלס והחזיר את היתרון, דקה אחרי שקני לאלה השווה בפנדל. אלא ששטרסבורג ידעה להגיב פעם נוספת ואדריאן תומאסון השווה בבעיטה מהאוויר בדקה ה-84. תיקו שלישי למארחת וגם היא עדיין ללא ניצחון. מונאקו במקום הלפני אחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully