וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן סמואל זכתה במדליית הארד באליפות העולם בחתירה

החותרת הפראלימפית שיפרה את שיאה האישי ב-30 שניות, ויחד עם שמוליק דניאל שהגיע במקום השישי, תייצג את ישראל באולימפיאדה בטוקיו: "אין תחושה יותר מדהימה מלצאת עם מדלייה על הצוואר"

איתן גלוזמן. באדיבות מרכז דניאל לחתירה

בווידאו: מורן סמואל

החותרת הפראלימפית מורן סמואל זכתה היום (ראשון) במדליית הארד באליפות העולם שמתקיימת באוסטריה. סמואל סיימה במקום השלישי במקצה הגמר ל-2,000 מטרים וחצתה את קו הסיום בזמן של 10:30.19 דקות, שיפור של 30 שניות מהזמן שהשיגה לפני שנה בלבד.

הישג נוסף לנבחרת הישראלית הגיע מכיוונו של החותר הפראלימפי שמוליק דניאל, שהגיע במקום השישי במקצה 2,000 מטרים וכעת ממוקם במקום השישי בעולם בסירת יחיד לגברים. זו הפעם הראשונה שדניאל מגיע לגמר בתחרות בינלאומית. בשל התוצאות המרשימות, קיבלו דניאל וסמואל את הכרטיס לאולימפיאדת טוקיו 2020.

החותרת הפראלימפית מורן סמואל עם מדליית ארד (מימין). Detlev Seyb, אתר רשמי
מורן סמואל/אתר רשמי, Detlev Seyb

בנוסף, רבעיית החותרים מיכל פיינבלט, סימונה שטוק גורן, ברק חצור ואחיה קליין עם הגאית מרליינה מילר הגיעו גם הם למקום השישי בעולם בתוצאה של 7:42.510 במקצה הגמר בתחרות. המקצה הזוגות המעורבים זכו החותרים שי לי מזרחי וסלאח שאהין במקום החמישי. החותר דני פרידמן סיים את התחרות במקום ה-15.

מורן סמואל מסכמת את התחרות: " על גדות הירקון, ישנו מרכז דניאל לחתירה שקם בזכות חזון של אישה מדהימה שהיה לה חלום שיום אחד חותרים ישראלים ייצגו את ישראל במשחקים הגדולים בעולם. הצלחנו להוציא ייצוג של שלוש סירות שונות, לכן, המדלייה הזו היא לא רק שלי היא של כולם. אמנם רציתי יותר ממדליית ארד, אבל הצלחתי לשפר את השיא שלי, ויש לי עוד עבודה עד לטוקיו. אבל ללא ספק אין תחושה יותר מדהימה מלצאת עם מדלייה על הצוואר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully