וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: חוסה אנחל קאריו יישאר בלית ברירה עד ינואר?

1.9.2019 / 16:20

החלון באירופה נסגר בשני בלילה ולא ברור האם קבוצה בליגת העל תסכים לקחת את החלוץ הספרדי, שלא יהיה בסגל גם למשחק מול הפועל חדרה

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר ההדחה של הפועל באר שבע מול פיינורד

חוסה אנחל קאריו לא יהיה גם הערב (ראשון, 19:50, ספורט 3) בסגל הפועל באר שבע למשחק הביתי מול הפועל חדרה, אבל ייתכן שהחלוץ הספרדי יישאר בסופו של דבר בקבוצה עד חודש ינואר לפחות. הסיבה לכך היא שחלון ההעברות ברוב הליגות באירופה ייסגר מחר והפועל באר שבע כבר תתקשה למצוא לו קבוצה בזמן הקצר שנותר.

לבאר שבע תהיה עדיין אפשרות להשאיל את קאריו לקבוצה בארץ, מאחר שחלון ההעברות בישראל נסגר ב-18 בספטמבר, אבל לא בטוח שקבוצה ישראלית בליגת העל תרצה אותו ופרט לכך באר שבע לא מחויבת להשתחרר ממנו מכיוון שיש לה עדיין מקום לזר שישי. בקבוצה צפויים להחתים במהלך השבועיים הקרובים שחקן קדמי, כשעדיין לא הוחלט האם הוא יהיה חלוץ או קשר באחת הכנפיים.

חוסה אנחל קאריו שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
יוצר בעיה. חוסה אנחל קאריו/יוסי ציפקיס

ברק בכר החליט כאמור להשאיר את קאריו מחוץ לסגל גם למשחק הערב, לאחר שלא הכליל אותו בין ה-18 גם למשחק מול פיינורד ביום חמישי האחרון.

מי שצפוי להמתין הערב על הספסל ולא לעלות ב-11 הוא לואי טהא שסובל מרגישות בשריר ובבאר שבע חוששים לסכן אותו. עמית ביטון אמור לפתוח במרכז ההגנה לצד מיגל ויטור. גם מרואן קבהא שפתח בכל המשחקים האחרונים, צפוי להתחיל על הספסל כדי לא לסכן אותו. באר שבע כבר שילמה מחיר אחרי כל העומס האירופי שהיה עליה הקיץ, כששון גולדברג מתח את שרירי המפשעה במשחק מול פיינורד ויעדר כחודש וחצי. נאור סבג ימשיך לקבל אשראי ולפתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully