וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשלת סין חסמה את יוטיוב - ולא ניתן לצפות בתקצירים מאליפות העולם

דיווחים על בעיות ארגוניות מאליפות העולם ממשיכים להגיע. טענות אלה מצטרפות לטענות על מחסור בכדורים ושלל כשלים לוגיסטיים מהימים האחרונים, המעיבים על פתיחת התחרות

עריכת וידאו: מתן חדד

אליפות העולם בכדורסל כבר יצאה לדרך אתמול (שבת). איטליה, ספרד, סרביה, ארגנטינה וגם המארחת, סין, הן בין הנבחרות שכבר החלו את משחקיהם באליפות, כשהיום גם נבחרת ארצות הברית תצטרף למעגל המשחקים.

מבחינה מקצועית אין לאף אחד תלונות. אמנם חלק מהמשחקים נגמרו בהפרשים גבוהים מאד, בכל זאת פערי הרמות באליפות זו יכולים להיות עצומים, אך רשימת הכוכבי NBA שהגיעו, כולל יאניס אנטטוקומפו, ניקולה יוקיץ' ואחרים, מספקת את העניין הנדרש.

עם זאת, לאחר שימים ספורים לפני פתיחת הטורניר הגיעו תלונות על לא מעט כשלים ארגוניים ולוגיסטים, נראה שעדיין מתקשים המארגנים לספק לאנשי ואוהדי הכדורסל את חוויה שעונה לציפיות, או לפחות כזו שאפשר יהיה להגדיר כסבירה.

שלטים לרגל אליפות העולם בסין, 2019. AP
הארגון ככה-ככה/AP

ממשלת סין לא מאפשרת גישה מתוך תחומה לאתרים כמו יוטיוב ופייסבוק. פיב"א מצדה מנהלת את פלטפורמת התקצירים והסטרימינג שלה בלעדית דרך יוטיוב. כך נוצר מצב שאוהדי כדורסל לא יכולים לצפות בתקצירים של נבחרותיהם.

אמנם מדובר בנוהל חריג של ממשלת סין, אך הדבר מוכר וידוע בכל העולם, כך שהיה מספיק זמן לאנשי פיב"א כדי לפתור את הבעיה ולאפשר פלטפורמה ראויה לטורניר הדגל של הארגון. בימים האחרונים דווח על בעיות לוגיסטיות וארגוניות, בין השאר: מחסור בכדורים, סירוב מצד המארגנים לספק חדרים לתדריכי וידאו, נסיעות ארוכות, דרישת תשלום על כביסות ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully