וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי "רכבת ההרים" מול נאפולי: המהפך בסגנון המשחק של יובנטוס

הגברת הזקנה נשמה לרווחה אחרי ה-3:4 הדרמטי: עוזרו של סארי מדבר על הסגנון ההתקפי החדש, היגואין "רוצה להישאר", קוליבאלי מתנצל

מתוך הטוויטר של פבריציו רומאנו

המשחק הטוב ביותר של עונת 2018/19 בסרייה A הגיע כבר במחזור השני. יובנטוס ונאפולי, שתיים מהטוענות לכתר, סיפקו מותחן אדיר שהסתיים ב-3:4 לזכות הגברת הזקנה, אבל כלל שלל מהפכים ותפניות: יובה נראתה בדרך הבטוחה לניצחון קליל כשעלתה ליתרון 0:3 משערים של דנילו (16), גונסאלו היגואין (62) וכריסטיאנו רונאלדו (62), הפרטנופי עשו את הבלתי ייאמן והשוו משערים של מנולאס (66), לוסאנו (68) ודי לורנצו (81), אבל אקורד הסיום היה שייך ליובנטוס, כשקאלידו קוליבאלי כבש שער עצמי דרמטי בדקה ה-92 והעניק שלוש נקודות לאלופה.

"השער העצמי כואב לי מאוד, במיוחד שהוא בא אחרי קאמבק אדיר שלנו. אני מתנצל, אבל חייבים לקבל את זה ולהית חזקים. הוכחנו שאנחנו חזקים, בעיקר בראש, ונמשיך להוכיח זאת", כתב קוליבאלי בחשבון הטוויטר שלו בסיום.

בצד השני, יובנטוס שוב הוכיחה עצבים מברזל, אבל ספגה שלושה שערים בצורה לא אופיינית תוך 16 דקות - תוצר לוואי למהפך הסגנוני שמנסים להנחיל מאוריציו סארי ועוזרו ג'ובאני מארטוסקיילו בקבוצה.

"הקבוצה הזו היתה רגילה בשנים האחרונים להגן עמוק בחלק המגרש שני ולצאת למתפרצות, או לחילופים לשלוט בכדור בחלק המגרש שלה. זה שונה לחלוטין מהאופן שבו אנחנו משחקים לשחק עכשיו", אמר מארטוסקיילו, שעדיין ממתין לחזרה של סארי שמתאושש מדלקת ריאות. "קשה לעשות שינוי כל כך מהותי תוך חודש, למרות שבתקופה הזאת הופתענו לטובה מהנכונות של השחקנים להשתנות. לא מעט שחקנים, מיראלם פיאניץ' בראשם, עשו מה שביקשנו מהר מהצפוי. יש לנו הרבה איכות בסגל, השחקנים רק צריכים להסתגל לתנועות ללא כדור של עשו עד עכשיו ולנתיבי מסירה שלא השתמשו בהם עד כה".

דבר אחד שנשאר זהה אצל יובנטוס הוא האופי חסר הפשרות. "אני נמצא פה כבר חודש, ואפילו בקדם העונה נדהמתי מאיך שהקבוצה הזו לעולם לא מרימה ידיים. זה יתרון גדול שיש לנו מול כל יריבה", אמר עוזר המאמן.

גונסאלו היגואין, שעתידו ביונטוס היה מעורפל עד לפני כמה ימים, הגדיר את המשחק כ"רכבת הרים", ואמר בסיום שמלכתחילה התכוון להישאר. "הגעתי לכאן במטרה להטביע חותם. אני אוהב את המדים האלה, אוהב את המועדון והאוהדים. מהשנייה שהגעתי, החלטתי שארצה להישאר כמה שיותר", אמר.

בנוסף, הודיע המנהל הספורטיבי של יובנטוס פאביו פראטיצ'י שפאולו דיבאלה יישאר באופן סופי במועדון, על אף השמועות שקישרו אותו לפריס סן ז'רמן.

עוד בוואלה!

איטליה: יובנטוס ניצחה 3:4 מטורף את נאפולי בדקה ה-92

לכתבה המלאה
שחקני יובנטוס חוגגים שער עצמי של קאלידו קוליבאלי, נאפולי. רויטרס
כמה אופי. שחקני יובנטוס חוגגים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully