וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NFL: קלאוני עבר לסיאטל, טרייד ענק בין יוסטון למיאמי

אקשן לפני העונה: הבחירה 1 מ-2014 נשלח מיוסטון תמורת שני שחקנים. הטקסאנס הביאו את טאונסיל וסטילס מהדולפינס עבור שתי בחירות סיבוב ראשון ובחירת סיבוב שני. מקוי נחתך מבפאלו, אליוט ודאלאס מתקרבים להארכת חוזה, מלווין גורדון קיבל אישור לחפש טרייד

ג'דייביון קלאוני יוסטון טקסאנס. AP
מתחיל מחדש. קלאוני/AP

קבוצות ה-NFL עורכות את ההכנות האחרונות בהחלט לעונה שתצא לדרך בליל חמישי הקרוב והיום (שבת), יוסטון מצאה סופסוף את הטרייד שחיפשה על ג'דייביון קלאוני.

הבחירה מספר 1 בדראפט 2014 נשלח לסיאטל, שהעבירה תמורתו לטקסאנס בחירת סיבוב שלישי בדראפט הקרוב, כמו גם את האנד ההגנתי/ליינבקר ברקביוס מינגו והליינבקר ג'ייקוב מרטין. קלאוני בחר שלא לחתום על הפרנצ'ייז טנדר שלו בפגרה הנוכחית, מה שהיה מכניס לכיסו כ-16 מיליון דולר. הוא יצטרך לחתום עליו כעת, על מנת שהעסקה תושלם.

מיאמי הייתה מועמדת בכירה להביא אותו וקלאוני כבר נפגש עם אנשי המועדון, אך הסיהוקס התעלו על הדולפינס ויקבלו חיזוק מרשים לפאס ראש, בעוד יוסטון תמשיך לחפש תאקל שמאלי לקו ההתקפה שלה.

*** יוסטון לא עצרה שם ובטרייד עצום שלחה למיאמי חבילת בחירות שכמעט לא נראית בליגה, שתי בחירות סיבוב ראשון ובחירת סיבוב שני (יחד עם שני שחקנים) תמורת התאקל השמאלי לארמי טאונסיל והתופס קני סטילס.

הטקסאנס חיפשו בנרות תאקל שמאלי והטרייד על קלאוני אפשר להם להשלים את המהלך. בימים האחרונים פורסמה אפשרות לטרייד שישלח למיאמי את קלאוני תמורת טאונסיל, אך הדיווחים אז היו כי הדולפינס לא יסכימו לוותר על השחקן, אלא שנראה שמה שקיבלו מיוסטון הוביל לשינוי דעתם.

*** על פי אדם שפטר מ-ESPN, דאלאס ואזיקייל אליוט סופסוף מתקדמים לעבר חוזה חדש וייתכן שזה יקרה כבר בימים הקרובים.

*** מלווין גורדון, הרץ האחורי המצוין של לוס אנג'לס צ'ארג'רס, קיבל מהמועדון רשות לחפש טרייד וייבחן את האפשרויות העומדות בפניו.

*** ניו אינגלנד ויתרה על התופס הוותיק דמריוס תומאס, שהתקשה לחזור לכשירות לאורך קדם העונה. יחד עם זאת, הוא עשוי לחזור לסגל בהמשך העונה. ההחלטה הזו, יחד עם טרייד שהעביר את מגן הפינה קיון קרוסן ליוסטון, גרמו לאלופה לחזור בה מהכוונה לשחרר את גונאר אולשיסקי, שהדהים את כולם והשיג מקום בסגל לקראת העונה.

*** בפאלו חתכה את לשון מקוי. הרץ בן ה-31 רשם רק 514 יארד בעונה החולפת, הנתון הנמוך בקריירה שלו. הוא עמד להיכנס לעונה האחרונה מבין חמש בחוזה עליו חתם אחרי שהובא מפילדלפיה, שם הוביל את הליגה ביארדים בריצה ב-2013.

*** לוס אנג'לס צ'ארג'רס שחררה את הקוורטרבק קרדרל ג'ונס, ששיחק לא רע בפריסיזן וצפוי למצוא לעצמו קבוצה חדשה. סיאטל נפרדה מפקסטון לינץ' ופינתה מקום בסגל לג'ינו סמית' כמחליף של ראסל ווילסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully