וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן לשם וישי עוליאל זכו בטורנירי פיוצ'ר, מאיה טחן ושביט קמחי זכו בזוגות

לשם ניצח בגמר בקזחסטן לאחר פרישה של יריבו, עוליאל גבר על דרייפר הבריטי בגמר פיוצ'ר קרית שמונה, שם צמד הישראליות זכה בטורניר

שביט קמחי (מימין) עם מאיה טחן טניסאיות ישראליות. דייויד סקווד, אתר רשמי
ניצחון דרמטי בגמר. שביט קמחי עם מאיה טחן/אתר רשמי, דייויד סקווד

ישי עוליאל זכה בטורניר הפיוצ'ר בקרית שמונה (סך פרסים 15 אלף דולר). עוליאל שדורג 4 בטורניר ו-523 בעולם פגש בגמר את המדורג הבכיר בטורניר, ג'ק דרייפר הבריטי (348 בעולם), וניצח אותו בשלוש מערכות לאחר משחק שארך כמעט שלוש שעות. עוליאל ניצח 3:6 במערכה הראשונה, נוצח 7:5 בשניה אבל חזר עם 4:6 במערכה המכרעת. זהו הגמר החמישי של עוליאל ב-2019, כאשר הוא זכה בשלושה מהם - בק"ש, נתניה והרקליון ביוון - ונוצח בגמרים בעכו ובנובי סאד בסרביה. הוא צפוי לעלות 27 שלבים בדירוג למקום ה-496 בעולם.

עידן לשם (446 בעולם) זכה בטורניר הפיוצ'ר בקזחסטן (סך פרסים 25 אלף דולר) לאחר שניצל בגמר פרישה של המדורג הבכיר בטורניר, קונסטנטין קרבצ'וק מרוסיה, במצב של 2:2 במערכה הראשונה. הוא צפוי לעלות 54 שלבים למקום ה-392 בעולם.

בטורניר הנשים שהתקיים גם כן בקרית שמונה, על סך פרסים של 25,000 דולר, זכו הישראליות מאיה טחן ושביט קמחי בתחרות הזוגות לאחר ניצחון דרמטי 6:4, 4:6 ו-10:12 בגמר מול המדורגות 2, ויקטוריה מונטאן מצרפת ונטליה סיידליסקה מגרמניה.

בתחרות ITF לנוער בקפריסין, נוצח אוראל קמחי בגמר 6:3 ו-6:4 על ידי המקומי סטפנוס סאבה, המדורג 1 בתחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully