וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצבע משולשת לקהל והשפלה של מביא הכדורים: דניל מדבדב איבד את זה

הרוסי המדורג 5 הפך לשנוא הקהל בניו יורק אחרי שהטיח מגבת בפני מביא הכדורים והתגרה בקהל ששרק לו בוז: "נתתם לי מוטיבציה לנצח"

דניל מדבדב. GettyImages
ה"מחווה" של מדבדב לקהל/GettyImages

דניל מדבדב העפיל אמש (שישי) לשמינית גמר אליפות ארה"ב אחרי ניצחון קשה על פליסיאנו לופס הספרדי. הרוסי שזינק למקום החמישי בעולם בעקבות זכייתו בטורניר סינסינטי, הגיע לטורניר הזה אולי כטניסאי שנמצא בכושר הכי טוב, אבל לאחר הקרב מול לופס הוא הפך קרוב לוודאי גם לטניסאי הכי שנוא בארה"ב.

מדבדב, שכנראה היה עצבני מאוד מהפייט הצמוד שנתן לו לופס, הטיח בהפגנתיות את המגבת שהעניק לו מביא הכדורים במצב של 5:5 וספק קריאות בוז מהקהל המקומי בניו יורק. אחרי שדמיאן רומוסויס שופט הכיסא נתן לו אזהרה, הוא גם זרק את המחבט בתסכול ולמרבה מזלו לא קיבל עונש נוסף.

דניל מדבדב. GettyImages
מה אשם הילד?/GettyImages

אלא שהקהל לא סלח למדבדב, שלא נותר חייב וגם נתפס כשהוא מניף אצבע משולשת לעברו. השופט לא ראה את ה"מחווה" הזו של מדבדב, אבל מצלמות הטלוויזיה ועוד איך קלטו וגם הצלמים, והוא צפוי לחטוף קנס כבד בשל כך.

מדבדב, שניצח בסופו של דבר את המשחק ויפגוש את דומיניק קופפר הגרמני בשמינית הגמר, דיבר לאחר המשחק ועקץ את הקהל כשאמר: "אני רוצה שתדעו שניצחתי בזכותכם. נתתם לי אנרגיה שתספיק לי לחמשת המשחקים הבאים שלי. ככל שתמשיכו לעשות את זה, ארצה יותר לנצח. תודה לכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully