וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בג'ודו הסתיימה באכזבה: אורי ששון ורז הרשקו הודחו

הג'ודוקא (מעל 100 ק"ג) הפסיד כבר בקרב הראשון למינג'ונג קים הקוריאני. הרשקו (עד 78 ק"ג) חטפה ריתוק מאנאמארי ולנשק הסלובנית

פחות משנה לפני אולימפיאדת טוקיו ואחרי מדליית הזהב ההיסטורית של שגיא מוקי, אליפות העולם בג'ודו נכנסה היום (שבת) ליומה השביעי והאחרון וננעלה עם אכזבה גדולה. אורי ששון רצה להשכיח את האכזבה עם פיטר פלצ'יק, אבל הפסיד כבר בקרב הראשון ליריב קוריאני והודח מוקדם מהצפוי. גם רז הרשקו הודחה כבר בקרב הראשון במשקל הכי גבוה אצל הנשים (מעל 78 קילוגרמים)

אורי ששון טוקיו. רויטרס
אכזבה. אורי ששון/רויטרס

רז הרשקו (מעל 78 ק"ג): המדורגת 33 קיבלה הגרלה קשה ביותר וכצפוי הפסידה כבר בפתיחה מול אנאמארי ולנשק הסלובנית. מדליסטית הארד מריו שגם זכתה בשתי מדליות באליפויות עולם קודמות, הצליחה להשיג ריתוק על הרשקו אחרי פחות משתי דקות. הרשקו ניסתה להתחמק, אבל היתה חסרת אונים והפסידה באיפון מהיר.

אורי ששון (מעל 100 ק"ג): מדליסט הארד מריו חתם את האליפות עבור ישראל בתקווה לפצות קצת על תחושת האכזבה של היומיים האחרונים, אבל הפסיד כבר בקרב הראשון שלו מול מינג'ונג קים הקוריאני. קים המדורג 64, שניצח את ששון (מדורג 6) גם לפני שנה, שלט בקרב למן הפתיחה וכשנותרו 1:40 דק' לסיום הקרב הצליח להטיל את ששון ולהשיג ווזארי. ששון אפילו לא הצליח להגיב, המשיך עם הפאסיביות וגם קיבל עונש שני ובסופו של דבר הפסיד בצדק ליריב שהיה עדיף ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully