וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החקירה קבעה: טיילר סקאגס מת משילוב קטלני של תרופות ואלכוהול

המגיש, שנמצא ללא רוח חיים במלון בדאלאס לפני משחק בין האיינג'לס לטקסס ב-1 ביולי, נטל שני משככי כאבים חזקים ושתה לשוכרה. משפחתו טוענת: מישהו במועדון מעורב

טיילר סקאגס לוס אנג'לס איינג'לס. AP
הסיפור עוד לא נגמר. סקאגס/AP

חודשיים אחרי מותו הטראגי בגיל 27 של מגיש לוס אנג'לס איינג'לס, טיילר סקאגס, פורסם הלילה (בין שישי לשבת) דו"ח החקירה הרשמי וממנו עולה כי השחקן, שנמצא ללא רוח חיים בחדר מלון בטקסס לפני משחק מול הריינג'רס, מת כתוצאה ממנת יתר לא מכוונת של תרופות ואלכוהול.

החוקר הרפואי של מחוז טראנט בטקסס בחן בשבועות האחרונים את הנסיבות שהובילו למותו של סקאגס ב-1 ביולי בדאלאס וגילה כי הוא סבל משילוב קטלני של שני משככי כאבים חזקים ואלכוהול. המערכת שלו לא הצליחה לעכל ולהתמודד עם שניהם יחד וגופו קרס.

"ליבנו נשבר לגלות שמותו של טיילר אהובנו היה שילוב של תרופות מסוכנות ואלכוהול", נמסר בהודעה שפרסמה משפחתו של השחקן המנוח. "זה לחלוטין לא תואם את האופי של מי שעבד קשה כל כך על מנת להפוך לשחקן במייג'ור ליג ושעתיד מזהיר כל כך במשחק אותו אהב ניצב לפניו. אנו מודים לצוות החקירה ונדהמנו לגלות שייתכן שמותו של טיילר קשור לאחד מעובדי האיינג'לס. לא ננוח עד שנדע את האמת לגבי הדרך בה התרופות הללו הגיעו לטיילר ומי סיפק לו אותם. שכרנו עורך דין שיסייע לנו בכך".

החקירה גילתה כי סקאגס נטל את משככי הכאבים החזקים וכי רמת האלכוהול בדמו בעת מותו הייתה 0.122 אחוז, כאשר 0.08 ומעלה נחשב מצב של שכרות. השחקן נחנק למוות מההקאות שלו בעודו תחת השפעת השילוב הקטלני.

סקאגס שיחק שלושה ימים בלבד לפני מותו ובמשחק הבית הראשון של האיינג'לס לאחר הטרגדיה, שהוקדש לזכרו, טיילור קול ופליקס פנייה סיפקו נו היטר משולב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully