וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "קורי גוף מדהימה, היכולת שלה להילחם מרשימה"

כוכב הלייקרס לשעבר הגיע לצפות בבת ארצו ובנאומי אוסקה משחקות באליפות ארה"ב ולקדם את ספרו החדש, שעוסק בילדה שלומדת טניס

צילום ועריכת וידאו: רויטרס

קובי בריאנט הגיע אתמול (חמישי.8 לאליפות ארצות הברית הפתוחה בטניס. כדורסלן העבר האגדי של לוס אנג'לס לייקרס ישב בתא של ידידתו נאומי אוסקה, צפה במשחקים אחרים והיה שותף ביום כיף של ילדים מקומיים במתחם של הטורניר. מעל הכול, בריאנט הגיע על מנת לקדם ספר חדש בשם "לגאסי והמלכה", שיוצא לאור על ידי האולפן שבבעלותו "גרניטי".

הספר עצמו נכתב על ידי אנני מת'יו, אבל בריאנט סיפק את ההשראה לספר והרעיון וגם את הדמויות. "חשבתי על הדמויות, העולם והעלילה", אמר בריאנט לכתבים בניו יורק, "ואז הצלחתי למצוא את אנני, שהיא כותבת נהדרת והצלחנו לצרף אותה. היא לקחה הכול משם". בריאנט, שפרש בתום 2015/16 אחרי קריירה מפוארת, הוסיף: "התחלתי לשחק המון טניס אחרי הפרישה ופתאום מצאתי את עצמי מכור לזה".

בריאנט דיבר גם על נאומי אוסקה, איתה נפגש ושוחח רבות בשבועות האחרונים: "נאומי נהדרת. יצאנו לנו לבלות קצת ביחד ואני אוהב את כל מה שהיא עושה. היא מעריצה גדולה של לגאסי". לגאסי, כאמור, היא גיבורת הספר של בריאנט. היא ילדה יתומה בת 12 בממלכת נובה שמגלה ששליט הממלכה מנהל טורניר טניס בכל שנה עבור ילדים במצוקה. לגאסי מגלה את הקסם של הטניס בנובה כשהיא מנסה להציל את בית היתומים מסגירה.

בריאנט החמיא גם לבת ארצו קורי גוף ואמר: "זה מדהים שבגיל הזה יש לה לא רק את הכישרון הזה, אלא גם את היכולת להיאבק כך על המגרש. היא יוצאת למגרש ונותנת הופעה. זה נדיר מאוד למצוא ספורטאי בגיל הזה שסומך כך על הכישורים שלו, שסבלני כל כך. היא מדהימה".

קובי בריאנט כדורסלן עבר צופה במשחק בין נאומי אוסקה לבין מגדה לינט. GettyImages
התמכר לטניס אחרי הפרישה מהכדורסל. קובי בריאנט צופה בנאומי אוסקה/GettyImages

קובי גם הסכים לתרום מניסיונו העשיר ולספק עצה לגוף ולשאר השחקנים הצעירים: "זה יותר קשור למחויבויות, אחריות, הזדמנויות, במיוחד מחוץ למגרש. אתה צריך לבחור את הדברים בעצמך ולדעת לפלס את הדרך שלך כך שאף אחד מהדברים האלה לא יפריע לך בדרך כדי להתפתח כספורטאי. זה הדבר הכי קשה, להגיד לא, כך שזה לא יפגע בהתקדמות שלך כשחקן".

קובי דיבר גם על נדאל ודג'וקוביץ': "נדאל תמיד משחק עם הרבה רגשות. אתה יכול לראות את המשחק על הפנים שלו. אני אוהב את האינטנסיביות הזו כשחקן. ניסיתי לחקות את הטופספין שלו כמה פעמים, אבל זה לא עבד כל כך". בריאנט סיפר ששוחח עם דג'וקוביץ' כמה פעמים במהלך השנים האחרונות: "אחד הדברים עליהם דיברנו היה הצורך להכיר בנקודות החזקות שלך ולהתרכז בחוזקות שלך. לא תהיה אותו שחקן שהיית כשהיית צעיר יותר, אבל אתה יכול להיות גרסה שונה של אותו שחקן ואפילו להיות טוב יותר".

בריאנט התייחס גם לציטוטים שלו לגבי שאקיל אוניל, לפיהם סנטר העבר היה יכול לזכות ב-12 אליפויות ולהיות הכדורסלן הגדול בכל הזמנים אם היה לו את הדרייב שלו עצמו ואת מוסר העבודה. "אני חושב שאנשים עושים מזה יותר ממה שזה", אמר בריאנט, "אין שום דבר שנאמר שלא נאמר לפני כן".

קובי התייחס גם לאליפות העולם בכדורסל ואמר: "אני חושב שהנבחרת שלנו קצת מרוויחה מזה שאנשים קצת מזלזלים בה כי אין בה את השמות המפורסמים ביותר, או מה שאנשים מחשיבים כשמות המפורסמים ביותר. השחקנים הצעירים שמשחקים בנבחרת הזו יהיו השמות הגדולים בעוד שנתיים או שלוש והם שחקן מצוינים בזכות עצמם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully