וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הקפיאה את אליסון דוס סנטוס: "מודים על תרומתו"

30.8.2019 / 11:32

הירוקים הודיעו על כוונתם להיפרד מהבלם הברזילאי, שינסה למצוא קבוצה אחרת: "עד אז הוא ימשיך להתאמן במסגרת הרגילה של הקבוצה הבוגרת". סיינסברי עבר בבקרה: "זו החתמה מצוינת"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה הודיעה במפתיע: אליסון דוס סנטוס הוקפא, והמועדון יחפש לו קבוצה אחרת. ייתכן שהמשמעות מאחורי המהלך היא ניסיון להחתים זר נוסף בעמדת הקשר האחורי. כך או כך, הבלם הברזילאי שהצטרף לקבוצה במאי 2017 יתאמן עד שחרורו במסגרת הרגילה של הקבוצה הבוגרת - כך על פי הודעת המועדון.

על פי ההודעה, "דוס סנטוס שוחח עם ראשי המועדון והוחלט להקפיא כרגע את רישומו בהתאחדות. במועדון יעשו על מאמץ על נמת לדוס סנטוס קבוצה שתקלוט אותו ולשחקן הובהר כי כל עוד הוא במכבי חיפה, הוא ימשיך להתאמן במסגרת הרגילה של הקבוצה הבוגרת.

הודעת תודה מכבי חיפה אליסון דוס סנטוס. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
נפרד. דוס סנטוס/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה

במקביל, הבלם החדש טרנט סיינסברי עבר בבקרה ונרשם לליגת העל. מאמנו בנבחרת אוסטרליה (וחתנו) גרהאם ארנולד אמר לתקשורת האוסטרלית ש"מבחינת מכבי חיפה זו החתמה מצוינת. הכדורגל בישראל הולך ומשתפר משנה לשנה".

בנוסף, התייחס ארנולד לסיכוייו של סיינסברי לשרוד בסגל הנבחרת. "האלטרנטיבה היתה או לשבת על הספסל באיינדהובן או לשחק במכבי חיפה, אז אני חושב שהמהלך הזה הגיוני. הוא הולך לשחק שם כל שבוע, אז אני צופה שיגיע לרמה חדשה לגמרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully