וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי, פיקה וראמוס מנחמים: עולם הכדורגל מתאבל עם לואיס אנריקה

הכדורגל העולמי מתאחד עם המאמן אחרי הטרגדיה האישית הקשה: "אין מילים, נשאר רק לבכות בשקט". גם נדאל ופאו גאסול מחזקים

מתוך הטוויטר של פבריציו רומאנו

עולם הכדורגל מתאבל עם לואיס אנריקה, שחשף אמש (חמישי) שבתו בת התשע מתה אחרי מאבק של חמישה חודשים במחלת הסרטן. ההודעה העצובה איחדה שחקנים וקבוצות מכל העולם, בין אם כאלה שעבדו ישירות עם לואיס אנריקה ובין אם כאלה שמכירים אותו שטחית בלבד.

מטבע הדברים, הכדורגל הספרדי חיבק את "לוצ'ו" יותר מכולם. ביוני האחרון הודיע לואיס אנריקה על פרישה מאימון נבחרת ספרד מסיבות אישיות, ורק כעת התברר לציבור הרחב באילו נסיבות טרגיות קיבל את ההחלטה.

"אני שולח תנחומים ללואיס אנריקה ולכל בני משפחתו ברגעים הקשים הללו. אנחנו איתך, מיסטר. שולח לך כוחות", כתב לו באינסטגרם ליאו מסי - ששיחק תחתיו בברצלונה.

ג'רארד פיקה צייץ: "מיסטר, כואב לי בנשמה. נוחי בשלום, ילדה", לואיס סוארס הוסיף: "זה רגע כואב ועצוב", וגם ניימאר הצטרף למנחמים וכתב: "תהיו חזקים, משפחת אנריקה".

גם בריאל מדריד קיבלו את הבשורות בכאב, וסרחיו ראמוס כתב: "תנחומים מעומק הלב לך, מיסטר. אין מה לומר, רק להבהיר שאנחנו פה לצידך תמיד". ריאל אף פרסמה תגובה רשמית בה נכתב ש"קיבלנו בכאב רב את הבשורות על מות ביתך, ואנחנו מאחלים לך ימים טובים יותר".

ספורטאים ספרדיים בכירים אחרים הגיבו. רפאל נדאל כתב: "אני עצוב מאוד ולא מסוגל לדמיין את הכאב של המשפחה. חיבוק ענק מרחוק לך ולכל משפחתך". גם פאו גאסול ניחם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully