וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה נוספת באליפות העולם בג'ודו: פיטר פלצ'יק הודח בסיבוב הראשון

30.8.2019 / 8:30

פלצ'יק (קטגוריית משקל עד 100 ק"ג) הפסיד לחוראמוב האוזבקי כבר בקרב הראשון בטוקיו. אורן סמדג'ה: "לא הצליח לתפקד כמצופה"

באדיבות משרד ראש הממשלה

אליפות העולם בג'ודו מתקרבת לסיומה, וככל שעובר הזמן מסתמן שהמשלחת הישראלית תסתפק במדליה אחת בלבד. הבוקר (שישי) עלה למזרן בטוקיו פיטר פלצ'יק, עוד הבטחה למדליה שמתחרה במשקל של עד 100 ק"ג, אבל סיים את דרכו באליפות מוקדם מהצפוי כשהודח כבר בסיבוב הראשון.

פלצ'יק, שזכה השנה במדליית ארד באליפות אירופה וגרף לא פחות משמונה מדליות שונות, התקשה מאוד מול מוחמד קארים חוראמוב האוזבקי, שרשם ווזארי כבר בפתיחת הקרב. פלצ'יק, מנגד, הסתבך וספג עונשים. פלצ'יק כמעט חזר לעניינים עם ווזארי משלו, אבל השופט פסל את הניקוד והתוצאה נשארה זהה עד הסיום.

מאמנו, אורן סמדג'ה, אמר: "פיטר פלצ'יק לא הצליח לתפקד כמצופה. אני אדאג עם הצוות לנתח את מה שקרה בקרב ולהבין יותר. זה קשה כשאתה אחד מהטובים בעולם ומודח כבר בקרב הראשון. אני עומד מאחורי כל הספורטאים שלי, גם בהפסדים, ואני איתם עד הסוף לאורך כל המסע עד לאולמפיאדת טוקיו".

פלצ'יק היה המתחרה הישראלי היחיד ביומה השישי של האליפות. מחר האליפות תינעל עם שני ישראלים נוספים: אורי ששון יתמודד בקטגוריית משקל של מעל 100 ק"ג וינסה לגרוף מדליה ראשונה באליפות העולם, ורז הרשקו (מעל 78 ק"ג) תנסה להפתיע.

הג'ודוקא פיטר פלצ'יק. קובי אליהו
הפעם לא הלך. פלצ'יק בפעולה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully